تولید کننده شوینده های خودرو

شوینده های نانو خودرو

تولید کننده شوینده های خودرو

شوینده های نانو خودرو

تولیدکننده شوینده های کارواش نانو در سراسر ایران

  • ۰
  • ۰

شستشوی حرفه ای رینگ و لاستیک

شستشوی حرفه ای رینگ و لاستیک ،چرخ های فلزی از ترکیب آلومینیوم و آهن ساخته می شوند و تمیز نگه داشتن آنها و دانستن شست وشوی حرفه ای لاستیک و رینگ گامی مهم در جهت جلوگیری از زنگ زدگی و ساییدگی آنها است.
راه های ساده تمیز کردن برای نگهداری منظم و اساسی کاربردی ترند. بعد از اتمام تمیز کردن چرخها از سیلنت (درزگیر) استفاده کنید تا چرخهایتان نو به نظر برسد. برای از بین بردن آلودگی ها از این بخش خودرو، مواد شوینده و همچنین سیستم های رینگ شوی در کارواش اتوماتیک قابل استفاده هستند.

اهمیت شستشو رینگ و لاستیک خودرو

تماس لاستیک خودرو بر روی سطح جاده ها، موجب چسبیدن آلودگی بر روی آن ها می شود. این آلودگی ها در بین آج های لاستیک به دام می افتد و یا به مرور زمان به سطح پارکینگ منتقل می شود. در نتیجه به منظور حفظ پاکیزگی پارکینگ و جلوگیری از آسیب دیدن لاستیک، شستشوی این بخش از خودرو اهمیت ویژه ای دارد. رینگ ها بخش دیگری از خودرو هستند در معرض آلودگی های مختلف قرار دارند. تمیز بودن رینگ ها، موجب افزایش زیبایی وسیله نقلیه شده و در عملکرد سیستم توقف آن نیز موثر است.

راهکار های مختلف جهت شستشو و واکس لاستیک

شستشوی موثر رینگ و لاستیک وسایل نقلیه بوسیله دستگاه های کارواش اتوماتیک مجهز به رینگ شوی یا به روش دستی و با مواد شوینده مخصوص قابل انجام است. سیستم رینگ شوی کارواش ها ضرری برای خودرو ندارند اما در روش دستی باید به نوع ماده شوینده متناسب با جنس لاستیک و رینگ توجه نمود.

شستشوی رینگ

ماده شوینده رینگ خودرودر روش دستی شستشوی رینگ ها ، باید به جنس آن ها توجه نمود. برای شستشوی رینگ، ابتدا لازم است چرخ ها آبکشی و سپس با یک اسفنج تمیز شوند. کشیدن اسفنج بر روی سطح رینگ ، موجب حذف گرد و خاک و جلوگیری از ایجاد خط و خش در حین شستشو با ماده شوینده می گردد. در مرحله بعد باید از مواد شوینده غیر اسیدی مناسب این کار استفاده نمود. ماده شوینده Felgen ، محصول بسیار مناسبی برای رفع آلودگی های رینگ خودرو می باشد. این ماده شوینده بصورت اسپری در دسترس بوده و با پاشش آن به سطح رینگ، گل و لای و آلودگی های چسبیده از بین می روند. عدم آسیب رساندن به سطح رینگ آلیاژی و تمیز و براق نمودن رینگ از مزایای این ماده شوینده هستند.

جلادهی لاستیک

جلا دهنده رینگ خودروهمانطور که در ابتدای مقاله ذکر شد، لاستیک در اثر تماس با سطح جاده ها، دچار آلودگی می شوند.این ماده جلا دهنده، بعنوان واکس لاستیک عمل کرده و موجب محافظت از آن می گردد. در نتیجه لاستیک ها در بازه های زمانی طولانی تری آلوده می شوند. این ماده جلادهنده ، هیچ ماده خورنده، هیدروکربنی و افزودنی های مضری برای لاستیک ندارد.

یهترین شوینده لاستیک ماشین

،ازبین برنده آزبست لنت وبراق کننده رینگ و لاستیک خودرو است.

محلول شوینده با فرمولی خاص که پیوند مولکولی ایجادشده بین رسوبات آزبست ورینگ را شکسته. رینگ را مثل روز اول ازآلودگی های جانبی پاک می نماید.

پس ازپاشش این موادبرروی رینگ و لاستیک بافشارآب اقدام به شستشوی سطح موردنظر نموده. پس از اتمام کارشاهد عملکرد خیره کننده شوینده یاتاش خواهیدبود.

شوینده رینگ تاچلس یعنی بدون دخالت دست می باشد.

این محصول در مرحله اول جرم گیری لاستیک و رینگ را به خوبی انجام میدهدو با کمک این محصول تمامی نقاطه رینگ و لاستیک پاک شده و در مرحله دوم به حفظ رنگ و

کیفیت رینگ و لاستیک کمک میکند.

طریقه مصرف به صورت شاین (اسپری) شده و پس از گذشت زمانه ۳۰ ثانیه ایی آبگیری انجام گیرد.

چون این اسپری برای از بین جرمها و آلودگیهای جمع شده بروی لاستیک و رینگ ماشین کاربرد بسیار مهمی دارد. امروز اکثر ماشین بازها برای جلا دادن به ماشین خود از انواع اسپری های کارواشی استفاده میکنند.که یاتاش در نوع خود باکیفیت بالا دربازار حاضر شده است.

 

ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09128048089-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش 

 

  • ۰۰/۰۹/۱۳
  • elika azadmanesh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی