تولید کننده شوینده های خودرو

شوینده های نانو خودرو

تولید کننده شوینده های خودرو

شوینده های نانو خودرو

تولیدکننده شوینده های کارواش نانو در سراسر ایران

۶ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

محصولات شامپوی کارواش

محصولات شامپوی کارواش ،

فروش شوینده نانوخودرو درتهران ،شوینده نانو ،یکی از راههای  پیشرفته درشستشوی خودرو می باشد. روش های بسیاری برای شستشوی خودرو وجود دارد .بسیاری از کارواش ها سعی دارند تا همچنان از طریق سنتی ویا شوینده های متفاوت وبازاری استفاده کنند.

با پیشرفت علم نانو شاهد ورود این علم به کارواش هستیم که موجب شده است که مصرف آب برای شستو شوی خودرو ها به صفر برسد . ازطرفی نیازی به تخصص و ابزار خاصی ندارد راننده ها نیز میتوانند خود این کار را انجام بدهند همچنین این روش موجب رونق کارواش های سیار شده است .این یعنی صرفه جویی در آب و زمان که هردوبسیار حائزاهمیت هستند.

شرکت یاتاش با سالها تجربه دراین زمینه به تولید شوینده های باکیفیت نانو پرداخته است .  درسراسرایران نمایندگی های فروش اقدام به فعالیت می کنند.شوینده های نانو تولیدی برندیاتاش تاچلس بوده وبدون دخالت دست دارای خاصیت شویندگی جهت قسمت های مختلف خودرو شما رادارد.استفاده از محصولات نانو باعث ایجاد آب گریزبودن و خاک گریز بودن خودرو می شود.به نوعی لایه محافظیتی روی خودروایجاد می کندودربرابر اشعه ماورای بنفش نیزلایه محافظتی عالی برای رنگ ماشین محسوب می شود..شما علاوه بر صرفه جویی در وقت و آب مصرفی درهزینه های خودنیز صرفه جویی می کنید .

شوینده نانوچیست؟

فروش شوینده نانوخودرو درتهران

این پوشش ها به علت بافت فشرده ای که دارند هنگامی که بر روی سطح اجرا می شوند مانع از نفوذ ذرات و جرم های محیطی شامل کثیفی، گرد و غبار، … و حتی آب به سطح شده و خاصیت آب گریزی ایجاد می کنند.یکی از مهمترین مزایای این محصولات چند منظوره بودن آنهاست که علاوه بر نظافت و درخشندگی خودرو مدت بیشتری نسبت به روش سنتی تمیز و براق باقی می ماند.

استفاده از این روش، باعث می شود سطح خودرو بسیار صیقلی و لیز شود .وچنانچه گرد و خاک در حالت سکون روی خودرو بنشیند. پس از حرکت بخش عمده آن آلاینده‌ها در اثر باد از روی ماشین بلند خواهد شد.

در عصر بحران آب، که تنها مربوط به کشورما نیست و تمام دنیا را تهدید می کند. محصولات نانو، پاسخی مثبتی است. به علاوه اینکه در هر جایی بتوانباکمترین استفاده از آب، خودرو را کامل تمیز کرد. خود به تنهایی مسئله تاثیر گذاری است. تنها آنکه در انتخاب برند کارواش حتما دقت و تحقیق کنید تا خیالتان بابت خط و خش نیافتادن و کم نکردن طول عمر رنگ خودروتان، کاملا آسوده باشد.

یک مزیت قابل توجه در محصولات شستشوی اتومبیل کمبود ضایعات خطرناک است که معمولاً پس از تمیز کردن اتومبیل با مواد شوینده ایجاد می شودوکاملا سازگاری بامحیط زیست دارند.

انواع بدنه شوی خودرو یاتاش

1.بدنه شوی تاچلس:بدنه شوی تاچلس یاتاش پاک کننده ای قوی  وچربی زدایی پرقدرت و جلادهنده خودرو می باشد.فقط کافیست ابتدا روی بدنه ماشین یاتاش بدنه را اسپری کنید  سپس آبگیری انجام شود.

2. بلک واش :خودروهایی که بخصوص درنیمه دوم سال سریعتر مات میشوند با این محصول  براحتی درخشندگی خودرا پیدا می کنند.به منظور شستشوی هر چه بهتر خودروهای تیره و مشکی شوینده ای طراحی و تولید شد. با استفاده از این شوینده ؛ رد آب و جرم بر روی بدنه خودرو باقی نخواهد ماند.

3.موتورشوی یاتاش:استفاده از این محصولات موجب بهبود عملکرد موتور خودرو می‌شود.محصولی پرقدرت در جهت ازبین بردن جرم وگریس.

4.شوینده رینگ و لاستیک:تماس لاستیک خودرو بر روی سطح جاده ها، موجب چسبیدن آلودگی بر روی آن ها می شود. این آلودگی ها در بین آج های لاستیک به دام می افتد و یا به مرور زمان به سطح پارکینگ منتقل می شود. در نتیجه به منظور حفظ پاکیزگی پارکینگ و جلوگیری از آسیب دیدن لاستیک، شستشوی این بخش از خودرو اهمیت ویژه ای دارد.محصول تولید شده باعث ازبین رفتن هرنوع آلودگی وایجادسطحی براق باماندگاری بالا روی رینگ و لاستیک می کند و لایه محافظتی برروی لاستیک خودرو در جهت حفظ طول عمر لاستیک خودروی شما ایجاد می کند.

5.خشکشویی چندمنظوره:بعنوان پاک کننده قوی ،ازبین برنده جای چسب،رد خودکار وری مبلمان و دیوار،پاک کننده جرم و کثیفی…

6.سوپرواکس براق:سوپرواکس براق یاتاش ،باتوجه به اینکه برخی از مشتریان تمایل دارند از محصولاتی با کیفیت بالاتر وفرمولاسیون خاص تر استفاده کنند.فاقد چربی بوده واگر حین استفاده روی شیشه پاشیده شود براحتی پاک شده واثری از چربی برجای نمی گذارد و از طرفی قدرت براق کنندگی با طول عمربالایی نیز دارد.

7.یاتاش پلاس:مخصوص بعد از پولیش وسرامیک:علاوه بر خصوصیات بدنه شوی ،از پوشش نانو سرامیک اجراشده برروی بدنه خودرو نیز محافظت میکند.

8.واکس داشبود و رینگ ولاستیک :واکس لاستیک ،براق کننده فوق العاده لاستیک اتومبیل ومحافظ دربرابر  اشعه یووی می باشد.برای آبگریز کردن رینگ و لاستیک خودروی خود از واکس لاستیک یاتاش استفاده کنید.واکس داشبوردنیزاز محصولات پرفروش شرکت یاتاش می باشد که ماندگاری بین 5 تا 10 روزه دارد.

ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09128048089-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش 
  • elika azadmanesh
  • ۰
  • ۰

شامپو بدنه خودرو

شامپو بدنه خودرو

شامپو بدنه خودرو ،شامپو تاچلس یک شوینده قوی و ساخته شده با فرمولی خاص ، یک محصول باکیفیت و پرکاربرد در کارواش میباشد. استفاده از این شوینده باعث کاهش هدر رفتن انرژی و آب و برق میشود. این شوینده قیمت مناسبی دارد و برای استفاده از آن نیازی به شست و شو با دست وجود ندارد. این تکنولوژی جدید به دلیل صرفه اقتصادی بالایی که دارد طرفداران زیادی پیدا کرده است.

شامپو تاچلس و کاربرد آن

تاچلس در لغت به معنی عدم استفاده از دست در شست و شو میباشد. شامپو تاچلس یک شوینده برای شست و شوی ماشین و پرکاربرد در کارواش ها میباشد. برای استفاده از این محصول نیازی به استفاده از اسفنج یا برس شست و شو وجود ندارد فقط کافی است که شامپو تاچلس را  درون دستگاه مخصوص ریخته ـ موادپاش ـ  و با فشار روی بدنه ماشین بپاشیم. استفاده از شامپو تاچلس با توجه به عدم استفاده از سایر وسایل مرسوم قابل استفاده در کارواش برای کارواش ها بسیار به صرفه تر میباشد

و البته از نظر زمانی نیز بسیار به صرفه خواهد بود و باعث سرعت بخشیدن به کار و صرفه جویی در زمان برای مسئول کارواش و مشتریان میشود. با این شوینده ها علاوه بر بدنه و داخل ماشین میتوان داخل موتور را شست و شو داد. این تکنولوژی به خاطر سرعت بی نظیری که ایجاد کرده است بسیار محبوب شده است و باعث تسهیل در امور کارواش ها شده است.

شامپو تاچلس یک محصول جدید و با فرمولی تخصصی به خاطر کیفیت و ماندگاری بالای شست و شو و قدرت بالای پاک کنندگی به محبوب ترین شوینده ماشین در بازار تبدیل شده است. شامپو تاچلس قدرت پاک کردن سخت ترین لکه ها روی ماشین را بدون دخالت دست و با صرف کم ترین انرژی دارد.

استفاده از تاچلس دارای مزایایی است از جمله رفع لکه های قدیمی، شستن خودرو بدون دخالت دست، صرفه جویی در آب، صرفه جویی در زمان، کاهش مصرف شوینده، عدم نیاز به آبکشی اولیه خودرو، درخشندگی و براق شدن خودرو بدون اثرات مضر برای خودرو و رفع لکه های قدیمی میباشد. در ادامه به بررسی  و تشریح فواید آن به طور مختصر میپردازیم.

 

کارواش سیار درتهران
کارواش سیار درتهران

نحوه استفاده از شامپو شوینده تاچلس

برای استفاده از شامپو تاچلس نیازی به خیس کردن بدنه خودرو نیست. خیس کردن خودرو دارای معایب و مزایایی میباشد. شاید استفاده از آب برای شستن باعث افزایش درصد اطمینان تمیزی خودرو میشود ولی باعث هدر رفتن بی رویه آب میشود. در ترکیبات شامپو تاچلس از موادی استفاده شده است که باعث میشود شست و شو با شامپو تاچلس با کمترین مقدار ممکن آب صورت بگیرد که یک مزیت بسیار عالی برای کارواش ها محسوب میشود زیرا روزانه صد ها خودرو تا تمیز میکنند. استفاده از شامپو تاچلس باعث کاهش نیاز به نیروی انسانی شده و علاوه بر بالا بردن سرعت کار باعث افزایش بازده و سود برای صاحبان کارواش ها میشود. در کنار صرفه زمانی و اقتصادی برای صاحبان کارواش، استفاده از شامپو تاچلس برای افزایش قدرت تمیز و درخشنده شدن خودرو کمک میکند و باعث افزایش رضایت مشتریان میشود.

اگر به دنبال افزایش رضایت و جذب مشتری هستید تاچلس باعث میشود که شما بتوانید به بهترین نحو به همه نشان دهید که رضایت مشتریان سرلوحه کار شما قرار دارد و هدف شما ارائه بهترین خدمات برای مشتریان میباشد. استفاده از شامپو تاچلس راحت و آسان است و به تنهایی و بدون افزودن شوینده دیگر میتواند شست و شو را به بهترین نحو ممکن انجام دهد. در مورد نحوه استفاده از این شوینده فقط کافی است که دستگاه را از شوینده پر کرده و اجازه دهید  پنج دقیقه روی بدنه خودرو باقی بماند سپس آن را با آب بشویید.

این محصول چند کاره بوده و قابلیت استفاده برای شست و شوی تمام قسمت های خودرو را دارد. استفاده از شامپو تاچلس باعث افزایش ماندگاری تمیزی و درخشندگی میشود. این شوینده نسبت به سایر شوینده های موجود در بازار قیمت مناسبی دارد و این موضوع بر افزایش محبوبیت آن تاثیر به سزایی داشته است.

شامپو کارواش تاچلس بدون دخالت دست

شرکت تولیدی یاتاش تولید کننده و عرضه کننده ایرانی شوینده های مختلف میباشد. این مجموعه پیشرو در زمینه ارائه باکیفیت ترین و بهترین محصولات شوینده خودرو میباشد. با تهیه محصولات این مجموعه تمیزی را به خودرو خود و آرامش و زیبایی را به خانواده هایتان هدیه دهید. با یاتاش زیبایی و درخشندگی دوباره را به خودرو خود هدیه کنید.

برای تهیه شامپو تاچلس میتوانید از وبسایت شرکت دیدن فرمایید و با کارشناسان فروش ما در تماس باشید. همچنین میتوانید یاتاش را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید و با تهیه بهترین شوینده ها عمر خودرو خود را افزایش دهید.

شامپو تاچلس لذت پاکیزگی را برایتان تداعی میکند و مراقبت و نگهداری از خودروی شما را تضمین میکند. یاتاش علاوه بر پاسخ به نیاز داخلی کشور، در زمینه صادرات شوینده های خودرو به کشور های دیگر نیز پیشرو و بسیار موفق عمل کرده و توانسته رضایت بسیاری از شرکت های خارجی را جلب کرده و همکاری های موفقی با آن ها در این زمینه داشته است. استفاده از مواد نانویی در محصولات شوینده خودرو باعث میشود علاوه بر تمیزی و درخشندگی یک لایه محافظ نیز روی بدنه خودرو ایجاد شود و از فرسودگی خودرو جلوگیری شود.

ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.این شرکت با سابقه ای بی نظیر در تولید شوینده های نانو توانسته در صنعت دیتیلینگ خودرو نیز وارد شود .برای تمامی مراحل شستشو بخصوص صفرتاصد شستشوی خودروهای لوکس می توانید با خیالی آسوده از شوینده های نانو شرکت یاتاش استفاده کنید.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09128048089-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش 
  • elika azadmanesh
  • ۰
  • ۰

 

دیتیلینگ خودرو باشوینده های تاچلس

دیتیلینگ خودرو باشوینده های تاچلس ،گروه تولیدی یاتاش یک گروه فعال در زمینه تولید انواع شوینده نانوخودرو می باشد. که با هدف ارائه محصولات باکیفیت در جهت کمک به ارتقاء سطح کیفی موادشوینده موجود در بازار و همچنین کاهش مصرف آب و برق ایجاد شده است. با توجه به گسترش کاربرد فناوری نانو در عرصه صنعت مواد شوینده. این گروه تولید محصولات با فرمولاسیون خاص را در دستور کار خود قرار داده است. و می کوشد با تمرکز بر حوزه شیمی و نانو نسبت به ارتقاء مستمر کیفت محصولات خود کوشا باشد. هدف خدمت به میهن و افتخار ما همراهی گرم شماست.

دیتیلینگ خودرو

دیتیلینگ خودرو،به فرایند نظافت و تمیز کردن تمامی قسمت های خودرو ائم از درون، بیرون و حتی موتور گفته می شود . با استفاده از تجهیزات مخصوص و حرفه ای انجام می گیرد. که پولیش و واکس بدنه خودرو را هم شامل می شود.

عملیات نظافت و بازسازی سطوح درونی و بیرونی ماشین است. هدف از این کار بازگرداندن یا بازسازی رنگ ماشین است. از بین بردن خراش ها و لکه ها و کثیفی های موجود بر روی سطوح بیرونی و درونی خودرو است.قبل از انجام این کار قسمت بیرونی خودرو باید کاملا شسته و تمیز شود تا تمامی آلودگی و کثیفی ها از سطح پاک شود.اولین قدم شستشوی بیرونی خودرو با دقت و تجهیزات متفاوت است.این کار سبب می شود که آلودگی ها به خوبی از روی سطح بلند شود.یک برس نرم مخصوص می تواند برای از بین بردن آلودگی قسمت هایی نظیر جلو پنجره، پلاستیک دور شیشه ها، آرم و نوشته های روی بدنه کمک کند.
بعد از اینکه سطح بدنه بطور کامل تمیز شد نوبت به پولیش کاری می رسد . خط و خش های سطحی، و دیگر نقص های سطح توسط این عمل از بین می رود.

شرکت یاتاش برای این منظور محصولاتی را ارائه داده است. بصورت نانو سرامیک و پولیش بدنه وحتی انواع واکس خودرو مورداستفاده قرار میگیرد .تنوع در محصولات یاتاش به این صورت است : برای صفرشویی داخلی خودرو نیز شما را بی نیاز از استفاده از هرنوع محصول خارجی می کند.این محصولات بصورت تاچلس می باشد و برای انواع خودرو مورد استفاده قرار میگیرد.

تفاوت دیتیلینگ خودرو با کارواش

در فرایند شستشوی ماشین، زدودن و نظافت سطحی انواع گرد و خاک و لکه های سطحی گوناگون از روی سطوح مورد توجه است . مثلا فضای داخلی ماشین را به صورت سطحی نظافت می شود.

همچنین مدت زمان در عملیات شستشوی ماشین پایین است (مثلاً 20 دقیقه) . اما فرایند Detailing خودرو چیزی فراتر از شستشوی سطحی خودرو می باشد. بدین معنا که در این فرآیند ، نظافت به صورت عمیق و با تجهیزات حرفه ای نظیر دستگاه های کارواش نانو بخار، بخارشوی های صنعتی مخصوص صفرشویی انجام می گیرد . علاوه بر نظافت دقیق خودرو، عملیات ضد عفونی کردن سطوح با بخار هم انجام می گیرد. عملیات بازسازی رنگ، پولیش و واکس هم جزو همین فرایند است. پس در نتیجه مدت زمان طولانی تری را می طلبد.

ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09128048089-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش 
  • elika azadmanesh
  • ۰
  • ۰

نکات فنی در مورد شستن موتور ماشین

نکات فنی در مورد شستن موتور ماشین ،شستشوی موتور خودرو یکی از عوامل ریپ زدن خودروست اگر به صورت غیر اصولی انجام شود.قبل از شروع شستشوی موتور مطمئن شوید که توانایی انجام این کار را دارید؛ در غیر این صورت، باید به کارواش و افراد متخصص در این زمینه مراجعه کنید. بارها اتفاق افتاده که شستشوی موتور به روش غیراصولی منجر به خراب شدن دلکو، گرفتن شمع ها و یا بروز قطعی در سیستم برق رسانی خودرو شده است. بروز هر یک از این ایرادها شما را با یک دردسر جدید روبه رو می کند. استارت های ضعیف، دیر روشن شدن موتور، خفه کردن آن و ریپ زدن آن در طی مسیر از جمله مشکلاتی هستند که بر اثر شستشوی غیراصولی موتور خودرو به وجود می آیند.

بهترین روش شستن موتور خودرو

نکات فنی در مورد شستن موتور ماشین

موتورشویی خودرو اصول خاص خود را دارد و قطعا در صورت نداشتن آشنایی لازم به این اصول احتمال وارد شدن خسارت های زیادی به خودرو در صورت شستشوی غیر اصولی زیاد خواهد بود. قطعا تمیزی و تمیز بودن موتور خودرو می‌تواند به بهبود عملکرد موتور خودرو کمک زیادی کند

بسیاری از دارندگان خودرو اعتقاد به تمیز کردن و تمیز نگه داشتن موتور خودرو و به طور کلی اجزای زیر کاپوت ندارن اما طبق گفته کارشناسان خودرو کثیف شدن موتور و کثیف ماندن آن در طی زمان های طولانی منجر به آسیب رساندن به خودرو و همچنین کاهش راندمان موتور خودرو می‌شود. وهمچنین کارشناسان توصیه دارند که هر سالی یک بار موتور خودرو را تمیز کنید یا همان عمل موتورشویی خودرو را انجام دهید. . برای این کار می توانید به کارواش های معتبری بروید و تضمین بگیرید که آسیبی به خودرو نرسانند و اما در صورت تمایل و با داشتن وسایل اولیه پیش پا افتاده می‌توانید این کار را در خانه خود انجام دهید.

در روزهای بارانی موتور خودروی تان را نشویید!

انتخاب زمان و مکان مناسب برای شستشوی موتور را از یاد نبرید. برای مثال، روزی بارانی که رطوبت هوا به درجه ی قابل توجهی هم رسیده است، زمان مناسبی برای شستشوی موتور نیست. بهتر است به دلیل تماس آب با اتصالات و سیستم برقی خودرو حین شستشوی موتور، این کار را به زمان دیگری موکول کنید تا قسمت های مختلف موتور، زودتر خشک شوند. البته در حال حاضر، دستگاه هایی مثل پمپ باد وجود دارد؛ اما شستشو در روز آفتابی، کار عاقلانه تری است. همین طور، زمانی که موتور خودرو داغ است، دست نگه دارید تا کاملاً خنک شود. تغییر دمای ناگهانی، به قطعات آسیب می رسانند.

ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.این شرکت با سابقه ای بی نظیر در تولید شوینده های نانو توانسته در صنعت دیتیلینگ خودرو نیز وارد شود .برای تمامی مراحل شستشو بخصوص صفرتاصد شستشوی خودروهای لوکس می توانید با خیالی آسوده از شوینده های نانو شرکت یاتاش استفاده کنید.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09128048089-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش 

 

  • elika azadmanesh
  • ۰
  • ۰

موتور شوی بدون آب محصول جدید یاتاش

موتور شوی بدون آب محصول جدید یاتاش ،محصولات نانو که همواره به کارآمد بودن و داشتن مجموعه ای از مزیت های عالی شناخته می شوند، انواع مختلفی دارند که یکی از نمونه های آن اسپری موتور شوی نوع بدون آب می باشد. تولید اسپری نانو در مراکزی که تجربه و تخصص لازم در این زمینه را دارند به صورت گسترده پیگیری می شود و این می تواند نیاز بازارهای کشورمان را به خوبی برطرف نماید.

شرکت تولید اسپری موتور شوی بدون آب نانو با استفاده از تجهیزات و ابزارآلاتی که در اختیار داشته توانسته فرمولاسیون ویژه ای را برای تولید این ماده ارائه نماید که پس از تائید به صورت انبوه تولید شده و روانه بازار خواهد شد، واحدهای نظارت کننده معمولاً توجه ویژه ای به کیفیت این ماده خواهند داشت و همچنین بسته بندی های آن را هم به خوبی مورد بررسی قرار می دهند.

 

ویژگی های محلول موتورشوی

  • موتورشویی بدون نیاز آبگیری
  • فاقد مواد اسیدی
  • عدم آسیب رسانی به قطعات حساس خودرو
  • پاک کننده تمام لکه های قدیمی روغن، چربی و …
  • کاهش چشمگیر مصرف آب
  • سازگار با محیط زیست

مزیت برتر اسپری موتور شوی بدون آب چیست؟

همانطور که می دانید موتور در یک خودرو از مهم ترین قسمت های آن بوده که معمولاً آلودگی ها و کثیفی های فراوانی را در ظاهر آن مشاهده می کنید. شستن موتور و از بین بردن کثیفی های آن اهمیت زیادی داشته و می تواند طول عمر خودرو را هم افزایش دهد به این منظور تاکنون محصولات کاربردی و ارزشمندی طراحی و روانه بازار شده است که یکی از مهم ترین مدل های آن اسپری موتور شوی مدل بدون آب است که در ادامه با ویژگی های آن آشنا خواهید شد.

اسپری موتور شوی بدون آب چه مزیت هایی دارد:

  • قدرت آن در از بین بردن آلودگی های سرسخت اعم از هرگونه چربی، روغن، گریس و… بسیار عالی می باشد.
  • برای استفاده از این محلول نیازی به استفاده از آب وجود ندارد و این یعنی صرفه جویی در مصرف آب.
  • این ماده فرایند شستشوی موتور خودرو را بدون هیچ گونه آسیب به موتور انجام خواهد داد.
  • کیفیت تولید انواع اسپری موتور شوی بسیار بالاست و این به خاطر فرمولاسیون استاندارد آن می باشد.
  • استفاده از این اسپری بسیار آسان است.
  • این ماده با غلظت مناسبی که دارد، کاملاً به صرفه خواهد بود.
  • این ماده به خوبی می تواند از موتور خودرو محافظت کرده و عملکرد آن را به طرز قابل توجهی بهبود بخشد.
ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.این شرکت با سابقه ای بی نظیر در تولید شوینده های نانو توانسته در صنعت دیتیلینگ خودرو نیز وارد شود .برای تمامی مراحل شستشو بخصوص صفرتاصد شستشوی خودروهای لوکس می توانید با خیالی آسوده از شوینده های نانو شرکت یاتاش استفاده کنید.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09128048089-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش 

 

  • elika azadmanesh
  • ۰
  • ۰

شوینده موتور بدون آب

شوینده موتور بدون آب ،شستشوی موتور برای عملکرد صحیح و بهینه خودرو و همچین افزایش طول عمر خودرو و سلامت آن اهمیت بسزایی دارد، چراکه موتور اصلی ترین بخش خودرو می‌باشد. همچنین اگر قصد فروش خودرو داید، شستشوی خودرو جلوه بهتری به خودرو کارکرده شما می‌دهد. یکی از ترسهای صاحبان خودرو هنگام شستشوی خودرو نفوذ اب به داخل موتور و آسیب جدی به آن می‌باشد که خسارت جبران ناپذیری بجا گذاشته و حتی گاها مجبور به تعویض موتور خودرو می‌شوند. مایع موتورشوی بدون آب یاتاش مخصوص شستشوی موتور خودرو Yatash دارای استفاده آسان است و بدون استفاده از آب یک تمیز کننده قوی است.

این محصول سطح موتور خودرو را تمیز و عاری از آلودگی، چربی، روغن و گریس کرده و در نتیجه موتور خنک تر کار کرده و از آسیب جدی دمای بالای موتور جلوگیری می‌کند. گروه تولیدی یاتاش یک گروه فعال در زمینه تولید انواع شوینده خودرو می باشد که با هدف ارائه محصولات باکیفیت در جهت کمک به ارتقاء سطح کیفی موادشوینده موجود در بازار و همچنین کاهش مصرف آب و برق ایجاد شده است. با توجه به گسترش کاربرد فناوری نانو در عرصه صنعت مواد شوینده، این گروه تولید محصولات با فرمولاسیون خاص را در دستور کار خود قرار داده است و می کوشد با تمرکز بر حوزه شیمی و نانو نسبت به ارتقاء مستمر کیفیت محصولات خود کوشا باشد.

چرا از مایع موتورشوی بدون آب یاتاش مخصوص شستشوی موتور خودرو Yatash Waterless Engine Cleaner استفاده کنیم؟

شامپو شوینده موتور خودرو یاتاش Yatash محصولی از شرکت ایرانی یاتاش می باشد فرمولاسیون خاص و پرقدرت این محلول با قدرت جرم زدایی و چربی زدایی بالا؛ کلیه آلودگی های ناشی از تجمع و رسوب چربی های صنعتی بر روی موتور خودرو را بدون نیاز به شستشو با آب از بین برده و بدون بروز آسیب به قطعات مختلف موتور ؛ آن را همچون روز اول پاک و تمیز می نماید. همچنین این محصول نسبت به نمونه های خارجی مقرون به صرفه تر می‌باشد.

مزیت استفاده از مایع موتورشوی بدون آب یاتاش مخصوص شستشوی موتور خودرو Yatashبه شرح زیر می‌باشد.

  • تمیز کننده
  • بدون نیاز به آب
  • محافظت از موتور خودرو
  • بهبود عملکرد خودرو
  • عدم آسیب رساندن به موتور
  • محصول ایرانی، با کیفیت و به صرفه
  • از بین بردن آلودگی،چربی،گریس،روغن و ..
روش استفاده

- ابتدا سطح مورد نظر را کاملا تمیز کنید.

- محلول را از فاصله 20 سانتیمتری اسپری کنید.

- بعد از حدود 20 ثانیه محل مورد نظر را با دستمال خیس و سپس با دستمال خشک حوله ای پاک کنید.

ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.این شرکت با سابقه ای بی نظیر در تولید شوینده های نانو توانسته در صنعت دیتیلینگ خودرو نیز وارد شود .برای تمامی مراحل شستشو بخصوص صفرتاصد شستشوی خودروهای لوکس می توانید با خیالی آسوده از شوینده های نانو شرکت یاتاش استفاده کنید.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09128048089-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش 

 

  • elika azadmanesh