تولید کننده شوینده های خودرو

شوینده های نانو خودرو

تولید کننده شوینده های خودرو

شوینده های نانو خودرو

تولیدکننده شوینده های کارواش نانو در سراسر ایران

۲۱ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شوینده نانو گیربکس خودرو

شوینده نانو گیربکس خودرو ،روغن گیربکس و فیلتر آن باید در زمان های معین تعویض شوند.در سرویس گیربکس تنها تعویض روغن کافی نیست .و باید کارتل گیربکس باز شده و فیلتر آن تعویض و یا شستشوی شود . (بعضی از فیلتر ها خصوصا نوع سیمی آن قابل شستشوی می باشد) رسیدگی به فیلتر بسیار مهم است. چون فیلتر گرفته ، باعث عبور کمتر جرِیان روغن و آسیب شدید و اغلب باعث سوخته شدن گیربکس میشود.اینکه از چه مواد شوینده ای برای از بین بردن. جرم و روغن های کهنه استفاده کنیم بسیار حائز اهمیت است.

سرویس گیربکس ظاهرا کار ساده ای به نظر میرسد. اما حتما باید توسط متخصص گیربکس انجام شود زیرا در صورت استفاده از روغن تقلبی یا فاسد ، نوع اشتباه روغن ، درست نبودن سطح روغن خصوصا کم بودن روغن و یا استفاده از واشر های با کیفیت نا مرغوب (که باعث روغن ریزی و کم شدن روغن می شوند) ، عواقب پرهزینه ای و حتی سوختن گیربکس را می تواند در بر داشته باشد.

شوینده گیربکس  برای از بین بردن هر گونه آلودگی از سیستم گیربکس مورد استفاده قرار می‌گیرد. دمای بالا در گیربکس و اصطکاک زیاد باعث به وجود آمدن رسوب و آلودگی در بین چرخدنده های گیربکس می‌شود. که این امر سبب ایجاد اختلال در نحوه عملکرد گیربکس ها می‌شود. شوینده نانو باعث از بین رفتن کلیه رسوبات و ناخالصی ها از سیستم گیربکس می‌شود و در نتیجه عملکرد گیربکس را بهبود می‌بخشد.پیشنهاد ما برای شما استفاده از موتور شوی و جرم گیر قوی یاتاش می باشد.

گیربکس چیست

. در هر ماشینی شما یک موتور دارید و چهار چرخ که روی یک بدنه سوار شده اند. این دو، ارکان اصلی هر خودرویی هستند. ولی واقعیت این است که بدون حضور یک مغز متفکر و یک قلب، هیچ موتوری نمی تواند باعث به حرکت در آمدن چرخ های ماشین شود. گیربکس ها در حقیقت رابط بین موتور ماشین و چرخ های ماشین به شمار می آیند. این گیربکس است که نیروی تولیدی در موتور را به چرخ های ماشین منتقل کرده و آن ها را به حرکت و دوران وا می دارد. به بیانی دیگر وظیفه اصلی گیربکس انتقال قدرت از یک منبع چرخان به بخش دیگر است.

نحوه شستشوی گیربکس

مرحله 1: مقداری از روغن گیربکس خودرو را تخلیه نمایید و شوینده گیربکس را به طور مستقیم به داخل محفظه روغن گیربکس قبلی اضافه کنید.

مرحله 2: موتور را روشن کنید و ترمز دستی را کشیده و پدال ترمز را نگه دارید. به آهستگی دسته دنده را به مدت 30 ثانیه دردنده های مختلف قرار دهید در هر دنده 30 ثانیه صبر کنید تا چرخنده ها به طور کامل در معرض شوینده گیربکس  قرار بگیرند و کامل تمیز شوند.

مرحله 3 : دنده را خلاص کنید و اجازه دهید موتور به مدت 10 الی 15 دقیقه کار کند سپس موتور را خاموش کنید سپس روغن کثیف داخل گیربکس را به طور کامل خارج کرده و روغن گیربکس جدید را به مخزن روغن گیربکس بریزید.

لازم به ذکر است توصیه می‌کنیم برای ایمنی بیشتر از یک تعمیرکار حرفه ای برای این کار استفاده کنید.

 

شرکت یاتاش

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09128048089-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش 
  • elika azadmanesh
  • ۰
  • ۰

واکس و پولیش با مواد نانو

واکس و پولیش با مواد نانو ،هر خودرویی در طول چرخه عمر خود نیاز به نگه‌داری مناسب دارد .تا اگر تصادفات و اتفاقات پیش‌بینی‌نشده را در نظر نگیریم. میزان فرسایش آن در اثر شرایط و عوامل طبیعی به کم‌ترین مقدار خود کاهش پیدا کند. یا به عبارت عامیانه‌تر خودرو رخ و چهره خود را حفظ کرده باشد. با این وجود هستند مالکانی که بدون توجه به این مسائل موجب ایجاد تخریباتی به ویژه در بدنه خودروی خود می‌شوند. که از جمله آن‌ها می‌توان به آفتاب‌سوختگی، زنگ‌زدگی و... اشاره داشت.

استفاده از انواع پولیش و واکس نانو یکی از بهترین بازدارنده‌های بروز چنین مشکلاتی در بدنه خودرو محسوب می‌شوند. که در عین حال جذابیت ظاهری دو چندانی نیز به آن می دهندتا حتی در هنگام فروش نیز به عنوان یک عامل تحریک‌پذیر و مشوق در ترغیب فردبه خرید خودرو باشد.

تفاوت پولیش و واکس چست؟

پولیش به دلیل نوع ترکیب و مواد به‌کار رفته در آن، یک الیه میکروسکوپی از پوشش بدنه خودرو بر میدارد. ( شبیه به کاری که در پیلینگ پوست انجام میشود ) . اما واکس یک لایه میکروسکوپی روی رنگ باقی میگذارد.

این تفاوت باعث میشود. تا از پولیش برای صیقل دادن و برگرداندن جالی رنگ به حالتی که در روز اول بوده استفاده شود. همان طور که میدانید، آخرین لایه رنگ که در رنگهای متالیک، کیلر و در رنگهای روغنی، رنگ نهایی است. بعد از چند سال بر اثر عوامل طبیعی و نیز سایش ناشی از تمیز کردن خودرو دچار خط و خش های میکروسکوپی می شود .که با چشم غیرمسلح قابل دیدن نیست.اما در مجموع جال و صیقل و شفافیت رنگ را کاهش میدهد.

استفاده از پولیش باعث می شود تا این خش های ریز به همراه الیه میکروسکوپی که برداشته میشود. از بین بروند، اما تکرار این کار باعث کاهش ضخامت کیلر در رنگهای متالیک و لایه رنگ در رنگ های روغنی (سالید) خواهد شد. پس از پولیش‌کاری، برای حفظ و افزایش براقیت رنگ خودرو و نیز محافظت آن در برابر ساینده ها و آلاینده ها، می توانید از واکس استفاده کنید.

اما برای خودروهای نو و در حد نو، لازم نیست. از پولیش استفاده کنید. به جای این کار بهتر است خودرو را واکس بزنید تا با ایجاد لایهای بسیار نازک روی رنگ، ضمن تامین یک پوشش محافظتی، جال و صیقل بیشتری برای خودرو فراهم کنید.

پیش از بیان رویه کار که به صورت مرحله به مرحله ذکر میشود. باید توجه داشت که توصیه به استفاده از پولیش برای یک خودروی نو، در هر سال تنها یک یا حداکثر دو بار است. که این تعداد برای واکس بدنه میتواند به یک یا دو بار در ماه افزایش پیدا کند. چرا که استفاده بیش از اندازه از پولیش و حتی گاهی واکس، میتواند به صدمه دیدن رنگ بدنه منجر شود.

پولیش بدون کارواش

خودروهایی که به رنگ متالیک هستند.لایه ای به نام کیلر که ضخیم و شفاف است. بر روی رنگ قرار می گیرد که وظیفه محافظت از رنگ اصلی را دارد . همچنین موجب شفافیت و درخشندگی بیشتر می شود.

اگر کیلر کاملاً سالم باشد. حتی خطوط با عمق 40 میکرون را نیز می توان از بین برد. برای خطوط عمیق باید از دستگاههای ضخامت سنج مخصوص استفاده کرد. اما افراد با تجربه می توانند با لمس خطوط ، میزان عمق آن را تشخیص دهند.

اگر روی بدنه خودرو خطوط عمیق ایجاد شود. و سطح رنگ ، سنباده و پولیش بیشتری خورده باشد .و ضخامت رنگ کم شده است. هرگز نباید از پولیش سخت بر روی سطح استفاده نمود. زیرا آسیب جدی به بدنه خودرو وارد می کند.به عبارتی نباید بیش از 50٪ لایه خارجی را با پولیش از بین ببرید. حتی اگر خراش از بین برود رنگ خودرو به شدت آسیب پذیر خواهد شد.

بنابراین اگر قصد استفاده از سنباده در منزل دارید. باید با دقت و مطالعه کافی این کار را انجام دهید. تا خودروی شما بدون آسیب و زیبا و درخشان شود.

هنگام استفاده از پولیش باید به فاصله 10 سانتی متر اطراف خط را با چسب بپوشانید. تا محدوده پرداخت را مشخص کنید.لایه برداری سنباده بیشتر از پولیش است.بنابراین برای کار با آن دقت کافی داشته باشید.

حین کار با سنباده ، سطح بدنه باید مرطوب و لغزنده باشد . از ترکیب آب و صابون برای اسپری کردن این سطح استفاده نمائید .میان سطح دست و سنباده از فوم یا اسفنج استفاده کنید. تا به صورت یکنواخت روی تمام قسمت سنباده فشار اعمال کنید . بهتر است از سنباده پوستاب که از نظر زبری 3000P:می باشد و یا حتی سنباده نرم تر و یا کارشده، برای از بین بردن خطوط روی بدنه استفاده شود.

کشیدن سنباده با زاویه 90 درجه نسبت به خطوط ، سریعترین حالت برای رسیدن به عمق خط و ناپدید شدن آن است .پس از فرآیند سنباده کشیدن ، سطح بدنه به دلیل ایجاد هولوگرام و خش های سطحی، مات و کدر می شود. که می توان از پولیش آنتی هولوگرام و نیمه زبر برای داشتن سطحی براق استفاده نمود.

واکس خودرو

قبل از هرچیز ذکر این نکته ضروری است که زیر نور آفتاب واکس زدن را آغاز نکنید، بهترین مکان برای واکس زدن خودرو داخل پارکینگ، محل‌های سربسته یا در سایه است.

در قدم اول خودرو را به خوبی بشویید، سپس از آن را به خوبی خشک نمایید، پس از خشک شدن، واکس را به صورت لایه‌هایی نازک روی بدنه ماشین قرار دهید و آن را پخش کنید. بهتر است برای مالیدن واکس از پارچه‌ای نرم یا پد‌های اپلیکیتور استفاده نمایید و پارچه آغشته به واکس را به صورت دایره‌ای بر روی بدنه ماشین بکشید.

ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09128048089-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش 
  • elika azadmanesh
  • ۰
  • ۰

اسپری نانو بدنه خودرو

اسپری نانو بدنه خودرو ،این محافظ پوششی بدنه خودرو بر پایه فناوری نانو تولید شده است. با اعمال این لایه محافظتی نانو بر روی بدنه خودرو سطح بدنه خودرو کاملاً صیقلی و شفاف شده و شفافیت خود را برای مدت بسیار طولانی حفظ می‌کند. همچنین سطح بدنه خودرو آبگریز شده .و به همین علت مدت بیشتری تمیز می‌ماند. و سبب آسان تمیز شوندگی در برابر آلودگی‌ها می‌شود.

اسپری بدنه خودرو یاتاش برپایه نانوتکنو لوژی تولید شده .و یکی دیگر از محصولات بسیار کار آمد کمپانی یاتاش  می باشد. با اعمال این لایه محافظتی نانو بر روی بدنه خودرو ،سطح کاملا صیقلی و شفاف شده و شفافیت خود را برای مدت بسیار طولانی حفظ می کند. همچنین سطح خودرو آبگریز گردیده و مدت بیشتری تمیز می ماند و از مات شدن رنگ خودرو در مقابل نورخورشید و اشعه ماوراء بنفش و پوسیدگی بدنه بدلیل اثرات نامناسب آب و هوا و رطوبت جلوگیری می نماید .محصول دیگری برای بدنه خودروهای تیره رنگ نیز به صورت اختصاصی تولید شده به نام بلک واش که مشکل لک شدن خودرو را بعد از شستشو حل می کند.

اسپری آبگریز خودرو

نانو بدنه خودرو محافظ  پوششی بدنه خودرو بر پایه نانو تکنولوژی تولید شده .با اعمال این لایه محافظتی نانو بر روی بدنه خودرو سطح کاملاً صیقلی و شفاف شده. شفافیت خود برای مدت بسیار طولانی حفظ می‌کند.

همچنین سطح خودرو آبگریز گردیده. و مدت بیشتری تمیز می‌ماند .و از مات شدن رنگ خودرو در مقابل نور خورشید و اشعه ماوراء بنفش و پوسیدگی بدنه به دلیل اثرات نامناسب آب‌وهوا و رطوبت جلوگیری می‌نماید. و بدنه خودرو در برابر هرگونه کثیفی (گردوغبار، لکه چربی و فضولات اسیدی پرندگان و همچنین شیره درختان و…) مقاوم شده. و برای تمیز کردن بدنه دیگر نیاز به شوینده نبوده و صرفاً با آب و دستمال تمیز می‌گردد.

اسپری نانو تاچلس

ضد خش با سختی ۹H، خاصیت آسان تمیز شوندگی دادن به سطح.آبگریز شدن بسیار بالای سطح، مقاومت عالی در برابر شرایط جوی آنتی UV کردن سطح، براقیت مناسبت و دلنواز + ضد گرافیتی.

نانو خودرو یک محصول قوی و مؤثر بر مبنای نانو بدون دخالت دست و برس می‌باشد. که به دلیل عدم استفاده از فرچه و برس هیچ گونه سائیدگی روی بدنه خودرو ایجاد نمی‌گردد. و علاوه بر این روند شستشو را بسیار تسهیل و سریع می‌نماید.استفاده از این محصول امکان تمیز نمودن سطوح غیرقابل دید و دسترس را فراهم می‌نماید.استفاده از این محصول دارای یک درخشندگی و جـلای خاصـی خواهند شد.آلودگی‌های برجسته را از روی سطح بدنه خودرو پاک نمایید.اسپری نانو خودرو آن را از پائین به بالای سطح اسپری نمایید واز جاری شدن جریان اسپری نانو خودرو روی سطح خود داری کنید.

نحوه کارکرد شوینده نانو خودرو

در تمیز کردن خودرو تنها با آب و یا مواد شوینده در کنار آب، مولکول‌های آب یا شوینده، نقش واسط در احاطه ذرات و جابجایی آن‌ها را بر عهده دارند .و هر چه مولکول‌های آب با سرعت بالاتری به سطح برخورد نمایند. توانایی بیشتری در پاک‌کنندگی دارند .که در کارواش‌ها، از فشار هوا و آب برای این کار استفاده می‌شود. حال فرض کنید آب را از این چرخه حذف نماییم. نیاز به یک ماده جایگزین داریم که همان نقش واسطه‌گری آب و مواد شوینده را در برابر جرم‌ها و ذرات چسبیده شده روی سطح داشته باشد. فناوری مواد شوینده نانویی، این کار را انجام می‌دهد. این مواد، روی سطوح با ابعاد بسیار ریز نانومتری نفوذ نموده. و آن‌ها را با ایجاد رشته‌های به‌هم‌پیوسته، به الیاف دستمال منتقل می‌کنند. علاوه بر این، با ایجاد یک لایه با چسبندگی بالا، نقش مؤثری در محافظت از سطح خواهند داشت.

از مزایای این محصول، به عدم وجود مواد شیمیایی و در نتیجه آسیب نرساندن به بدنه، عدم وجود سمیت و تأثیرات منفی زیست‌محیطی و نیز، ایجاد خواص آنتی‌استاتیک و به تبع آن، کاهش میزان تجمع گردوغبار در سطح خودرو، می‌توان اشاره نمود. 

ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09128048089-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش 
  • elika azadmanesh
  • ۰
  • ۰

نکات آموزش فنی خودرو

نکات آموزش فنی خودرو ،رعایت نکات فنی خودرو در کنار ایمنی سرنشینان می‌تواند به سلامت بیشتر خودروی شما نیز منجر شود. این نکات فنی گاه در تضاد با عاداتی است. که ما از گذشته تاکنون انجام می‌دهیم. عاداتی که با پیشرفت تکنولوژی نه‌تنها تاثیر مثبتی بر عملکرد خودرو ندارد. بلکه ممکن است موجب آسیب رسیدن به سیستم‌های داخلی آن شود.

شرکت یاتاش قصد دارد در سایت خود علاوه برمعرفی محصولات شوینده نانو وانواع شامپوهای کارواش نانو شمارا بانکات اصلی فنی خودرو آشنا کند.پس باما همراه باشید .

از روشن شدن چراغ بنزین جلوگیری کنید

هنوز هم رانندگانی پیدا می‌شوند که به نمایشگرهای جلوی خود بی‌توجه‌اند. در حالیکه با روشن شدن چراغ بنزین متوجه نداشتن سوخت می‌شوند. این مورد گاهی موجب سوختن پمپ بنزین خواهد شد.چراکه رسوبات و ناخالصی‌هایی انتهای باک بنزین وارد پمپ بنزین شده .و از آنجا نیز به فیلتر و انژکتور هدایت می‌شود.زمانی که سوخت کافی درون باک نباشد. سیستم سوخت رسانی خودرو تلاش می کند .تا هرآنچه در ته باک قرار گرفته و به صورت لجن سوختی رسوب کرده است. را به سمت موتور پمپاژ نماید.

موادی که می توانند باعث مسدود شدن .فیلتر بنزین شوند. ضمناً با کاهش شدید بنزین، پمپ سوخت هم که به وسیله بنزین خنک می شود. داغ شده و در آستانه سوختن قرار می گیرد. تکرار این اتفاق حتی می تواند بر قدرت فرمان و ترمز هم اثرگذار باشد. قطعاتی که تعمیرشان هزینه بر است.به طور میانگین خودرو های سواری بنزینی بین 50 تا 80 کیلومتر را بعد از روشن شدن چراغ بنزین می توانند طی کنند. اما این عدد در حد یک تخمین است. و از خودرویی به خودرویی دیگر متفاوت است. نوع رانندگی، سرعت خودرو، شیب جاده، سطح مسیر، دمای بیرون، وضعیت جوی، مدل ماشین، عواملی از این قبیل سبب شده تا پاسخ به این سوال اندکی دشوار باشد.

در هوای بارانی ترمز نگیرید

ترمز گرفتن در هوای خیس و بارانی اگر سرعت بالایی داشته باشید. می‌تواند موجب لرزش خودرو شود. در این مواقع تنها کافیست تا پای خود را از روی پدال گاز برداشته .و با فرمان خودرو را مهار کنید.

هنگامی که باران شدیدی می بارد. یا زمان کمی از بارش باران گذشته، لایه ای از آب سطح جاده را می‌پوشاند. در این زمان اگر سرعت حرکت خودرو بالا باشد و آج لاستیک ها هم کمتر از مقداری باشد که که آب بتواند از زیر آن و لابه‌لای آن ها بگذرد. لاستیک ها نمی‌ توانند همه آب را کنار بزنند. پس مقداری از آب روی سطح جاده در جلوی لاستیک جمع خواهد شد. و در مقابل حرکت لاستیک ها مقاومت ایجاد می کند. در این صورت شرایطی ایجاد می شود.که لاستیک به صورت شناور بر روی مقدار کمی آب سرخورده و بر روی جاده نخواهد چرخید. این شرایط را اصطلاحا آب سواری گوییم.

با لاستیکی مناسب معمولا تا سرعت 90 کیلومتر هم شاهد آب سواری نخواهیم بود. اما در شرایط واقعی، احتمالا نه سطح جاده، نه کارکرد تایر ما و نه وضعیت بارندگی، آنقدر با ما همکاری نخواهند کرد .و شخصا با یکی از خودروهای داخلی، با سرعت 50 کیلومتر بر ساعت هم دچار آب سواری شده ام. بنابراین هرگز توصیه های رانندگی در باران را به شوخی نگیرید.

دنده را پشت چراغ قرمز خلاص کنید

این مورد یکی از عادات بسیاری از رانندگان است. که حتی گاهی موجب تصادف نیز می‌شود. افزون بر این خلاص نکردن دنده می‌تواند فشار مضاعفی را بر دوشاخه کلاچ و گیربکس وارد کند.

بسیاری از افراد به منظور کاهش مصرف سوخت و جلوگیری استهلاک گیربکس‌های اتوماتیک در توقف‌های کوتاه مانند توقف پشت چراغ‌ قرمز دنده را در حالت N، یا همان خلاص، قرار می‌دهند. ولی در واقع بهترین کار این است که دنده در وضعیت D باقی بماند. و پایتان را روی ترمز قرار دهید. البته در این مورد اختلاف نظر زیادی وجود دارد. ولی به‌طور‌کلی در توقف‌های کوتاه بهتر است دنده را خلاص نکنید. در این حالت استهلاک گیربکس به مراتب کمتر است. در بسیاری از موارد تغییر زیاد دنده از حالت D به N موجب استهلاک بیشتر گیربکس‌های اتوماتیک می‌شود.

شرکت یاتاش تولید کننده شوینده های نانو

شرکت یاتاش تولید کننده محصولات شوینده خودرو محصولات بسیاری رابا کیفیت بالا روانه بازار کرده است . از جمله:

1.یاتاش پلاس: مخصوص بعد از پولیش و سرامیک خودرو.

2.شوینده بدنه خودرو

3.موتورشوی یاتاش

4.اسپری تاچلس خشکشویی

5.اسپری چندمنظوره یاتاش

6.واکس لاستیک و واکس داشبورد.

7.بلک واش مخصوص خودروهای تیره رنگ

8.سوپرواکس براق

ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09128048089-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش 
  • elika azadmanesh
  • ۰
  • ۰

تمیزکردن فضای داخلی خودرو

تمیزکردن فضای داخلی خودرو ،به خاطر جنس و نوع سقف هاوستون های خودرو که گاها متفاوت هم هستند. تمییز کردن این قسمت از خودرو کمی سخت به نظر می آیند. ولی جالب است بدانید .سقف داخلی خودرو نه تنها در زیبایی و جلوه خودرو چه از داخل و چه از بین بیرون بسیار مهم است. بلکه می تواند در از بین بردن بوی نامناسب و خوش بو کردن فضای داخل خودرو هم نقشی به پر رنگی زیبایی خودرو داشته باشد.دراین مطلب با چندین روش  انتخاب بهترین روش تمیز کردن فضای داخلی خودروها آشنا می شوید.

شرکت یاتاش

بهترین راه تمیز کردن داشبورد خودرو

داشبورد خودرو به دلیل اینکه همیشه در دید است. در تمیز مشاهده شدن خودرو تاثیر فراوانی دارد. بنابراین دانستن اطلاعات در زمینه بهترین راه‌های تمیز کردن داشبورد خودرو جزو مواردی است که باید همیشه به آن توجه شود. علاوه بر این، تمیز نگه داشتن داخل خوردرو مخصوصا بخش داشبورد یکی از عوامل افزایش طول عمر ‌ماشین است. پس منطقی است که به دنبال بهترین راه‌های تمیز کردن داشبورد خودرو باشیم. در این مطلب بهترین راه‌های تمیز کردن داشبورد خودرو و همین طور روش مرتب و تمیز کردن قسمت‌های مختلف ماشین اشاره شده است.

راههای بسیاری برای تمیز کردن داشبورد وجود دارد .ازجمله وازلین و پارافین و غیره... ولی معایب استفاده از مواد غیر اصولی نه تنها درست نیست بلکه خیلی روزد نتیجه عکس می دهد.

استفاده از محصولات شوینده نانو شرکت یاتاش می تواند پیشنهاد بسیار خوبی برای شما باشد. محصول خشکشویی چندمنظوره ،اسپری معجزه آسای است .بعنوان پاک کننده قوی ،ازبین برنده آلودگی سقف خودرو ،چربی ها و غیره می باشد.این اسپری چندمنظوره محلولی با رایحه ای قوی و دلنشین با قدرت پاک کنندگی بسیار قدرتمند برای مشتریان پاکیزگی را به ارمغان می آورد.

استفاده ازمحلول چندمنظوره خشکشویی

تمیزکردن سقف خودرو از مسائل مهم صاحبان خودرو است. آلودگی های محیطی، دود سیگار، گرد و غبار و به صورت کلی آلاینده های موجود در فضا سقف خودرو را به تدریج کدر و کثیف می کنند.با توجه به جنس بکار رفته در پوشش سقف باید گفت. راه حل های زیادی به منظور تمیزکاری مورد استفاده قرار میگیرند.این امر برای پوشش های موکتی کمی حساس تر است.

امروزه تولید محلول تمیز کننده برای نظافت فضای داخلی خودرو انجام گرفته است. این مواد از قابلیت شویندگی و تمیزکاری برخوردار می باشند. علاوه بر این مورد رایحه های خوشبوکننده ی بکار رفته در برخی از این اسپری ها باعث خوشبو کردن فضای داخلی خودرو نیز می شوند واین امتیازات همگی در یک محصول از شرکت یاتاش جمع شده است.روش استفاده از محلول خشکشویی یاتاش ،بدین ترتیب است که پس از اسپری مواد به سطح موردنظر ابتدا با پارچه ای نمناک موادرا پاک میکنیم.  بلافاصله پس از آن با پارچه ای خشک ،سطوح مورد نظر را خشک میکنیم.

روشهای کاربردی تمیزکردن خودرو

برای از بین بردن حشره هایی که روی بدنه یا شیشه چسبیده اند .می توانید از دستمال های خشک کننده آشپزخانه استفاده کنید. آن ها را خیس کرده و در محل موردنظر بکشید تا هر لکه حاصل از حشره ای که وجود دارد، به راحتی از سطح بدنه ماشین پاک شود.

برای پاک کردن و شستن روکش صندلی ها در داخل ماشین، آن را با اسپری  همه کاره و دستمال خشک تمیز کنید.همینطور برای پاک کردن و شستن روکش صندلی ها در داخل ماشین، آن را با مایع رقیق شده ی همه کاره و یک اسفنج شامپو بزنید. سپس با پارچه حوله ای خشک کنید. در حالی که با برس یا فرچه در حال تمیز کردن داشبورد هستید، لوله مکنده جاروبرقی را در مقابل آن نگه دارید تا گرد و خاک به بقیه فضای اتاق پخش نشده و درون جارو کشیده شوند.

ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09128048089-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش 
  • elika azadmanesh
  • ۰
  • ۰

شستشوی رینگ ولاستیک بدون دخالت دست

شستشوی رینگ ولاستیک بدون دخالت دست ،شوینده رینگ و لاستیک خودرو از جمله اسپری شست و شوی رینگ و لاستیک و انواع مایع شست و شوی رینگ و لاستیک خودرو می باشد.

شوینده های موجود در این دسته بندی به طور خاص برای تمیزی رینگ و لاستیک طبقه بندی شده اند. قدرت بالای تمیز کنندگی در این محصولات به گونه ای است. که تمام جرم های سرسخت و دود را از روی سطح رینگ پاک می کنند . سطح رینگ را آماده پولیش و واکس می کند. همچنین این دسته بندی شامل محصولاتی است. که به خوبی تایر خودرو را تمیز کرده .و جلوه زیبایی به خودرو می دهد.و از سطح تایر در مقابل سوختگی و تغییر رنگ محافظت می کند.

این دسته بندی همچنین شامل پکیج هایی برای شست و شوی کامل رینگ خودرو است. به گونه ای که با خرید هر یک از این پکیج ها شما قادر خواهید بود .همانند یک حرفه ای رینگ خودرو خود را تمیز کنید .و از درخشندگی آن لذت ببرید.

حالت اسپری مانند این شوینده ها موجب شده تا مواد شوینده  به طور کامل بر روی سطح نفوذ کند .و به راحتی جرم های سر سخت را در خود حل کند. و با کمترین مصرف آب از سطح رینگ کنده شوند.  همچنین شامپوهای موجود در این دسته بندی که مخصوص شست و شوی رینگ و لاستیک است .کاملا برای محیط زیست بی خطر بوده و قابل بازگشت به طبیعت است.

شوینده رینگ ولاستیک یاتاش

شرکت یاتاش که اقدام به تولید شوینده های نانو کرده است .درمیان محصولات خود شوینده تاچلس رینگ ولاستیک راهم واردبازارکرده .باتوجه به اینکه تمیزنگه داشتن رینگ و لاستیک یکی ازدغدغه های مهم هرفرددارنده ماشین است .گرفتن نتیجه مطلوب و سرعت عمل بالا ازمزیت های استفاده از شوینده رینگ و لاستیک یاتاش می باشد.

پس ازپاشش این موادبرروی رینگ و لاستیک بافشارآب اقدام به شستشوی سطح موردنظر نموده. پس از اتمام کارشاهد عملکرد خیره کننده شوینده یاتاش خواهیدبود.شوینده رینگ تاچلس یعنی بدون دخالت دست می باشد.

این محصول در مرحله اول جرم گیری لاستیک و رینگ را به خوبی انجام میدهدو با کمک این محصول تمامی نقاطه رینگ و لاستیک پاک شده و در مرحله دوم به حفظ رنگ وکیفیت رینگ و لاستیک کمک میکند.

طریقه مصرف به صورت شاین (اسپری) شده و پس از گذشت زمانه ۳۰ ثانیه ایی آبگیری انجام گیرد.چون این اسپری برای از بین جرمها و آلودگیهای جمع شده بروی لاستیک و رینگ ماشین کاربرد بسیار مهمی دارد. امروز اکثر ماشین بازها برای جلا دادن به ماشین خود از انواع اسپری های کارواشی استفاده میکنند.که یاتاش در نوع خود باکیفیت بالا دربازار حاضر شده است.

اصول شستشوی رینگ ولاستیک خودرو

اگر رینگ های خودرو را با همان مواد شوینده و پاک کننده ای که برای دیگر قسمت های بدنه استفاده می کنید.تمیز نمایید تنها آلودگی های سطحی رینگ را هدف قرار خواهید داد.از این رو برای از بین بردن لکه های عمیق و سخت به یک محصول تخصصی نیازمندید. محصولات تخصصی تری نیز وجود دارند که می توانند کاملا این لکه ها و آلودگی ها را پاک نمایند و پس از تمام شدن کار نیز به راحتی با آب شستشو می شوند.

اگر در حال پاک کردن رینگ های خودروی خود هستید احتمالا قصد دارید تا دیگر قسمت های بدنه را نیز تمیز نمایید. یکی از روش های پاک کردن آلودگی های بدنه ی خودرو استفاده از فشار آب است، همچنین می توانید این روش را بروی رینگ ها نیز پیاده کنید. اما با این حال استفاده از فشار آب لکه های سخت را از بین نمی برد و برای این کار نیاز به محصولی مختص این کار دارید تا درون لکه های لایه ی پایینی نفوذ کرده و کاملا آنها را از بین برد. همچنین این محصولات از آلیاژ تشکیل دهنده ی رینگ های خودرو نیز محافظت کرده و در حین پروسه ی پاکسازی آنها، آسیبی به رینگ وارد نمی کنند.

محصول یاتاش که درمورد آن توضیحاتی در پاراگراف بالاتر داده شد. تمام آنچه که شما بدان نیاز دارید برایتان فراهم می کند .پیشنهاد می کنیم در هنگام تمیز کردن رینگ خودرو از دستکش هایی با جنس لاتکس یا لاستیک به منظور جلوگیری از انتقال آلودگی به دستانتان و ایجاد حساسیت استفاده نمایید.

بهترین نوع از محصولات پاک کننده، آنهایی هستند. که پس از اسپری نیازی به دخالت شخص نداشته. و بصورت خودکار لایه های گل و لای را پاک می کنند. همچنین این محصولات معمولا به علت توانایی پاک کنندگی بالا در از بین بردن لایه های آلودگی موجب تغییر رنگ در رینگ خودرو می شوند. و شما کاملا متوجه خواهید شد .که چه مقدار آلودگی بر روی رینگ خودرو وجود داشته است. همچنین این محصولات کوچک ترین آسیبی به تایر خودرو ها وارد نمی کنند. و پس اتمام کار به راحتی با آب شسته می شوند.

ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09128048089-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش 
  • elika azadmanesh
  • ۰
  • ۰

موادشوینده خودرو

موادشوینده خودرو ، در حالی‌که روز به روز به تعداد خدمات کارواش در محل اضافه می‌شود، تشخیص مرز بین واقعیت، سوء استفاده و شعار سخت‌تر می‌شود. بنابراین قبل از ثبت سفارش شامپوی کارواش نانو باید بتوانید به این سوال‌ها در مورد سرویس‌دهنده‌ای که انتخاب کرده‌اید، پاسخ دهید:

  • آیا واقعا شستشو با مواد نانو صورت می‌گیرد؟
  • رنگ ماشین آسیب نمی‌بیند؟
  • کیفیت شستشو را می‌توان با انواع دیگر کارواش مقایسه کرد؟
  • شستشوی بدون آب، باعث ایجاد خط و خراش روی بدنه خودرو نخواهد شد؟

مواد شوینده کارواش نانو تاچلس با استفاده از فناوری نانو قادر است نظافت فوق العاده ای را در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما به ارمغان بیاورد.

کاربردهای مواد شوینده کارواش نانو تاچلس

بدون شک، از جمله مهم ترین ملزومات هر کارواشی، مواد شوینده است.در این باره افراد می بایست بکوشند با دقت بالا باکیفیت ترین نمونه را تهیه کنند. تا بازدهی و راندمان مطلوبی داشته باشند.

مواد شوینده دارای انواع مختلفی می باشند که هر کدام از ویژگی هایی مجزا و منحصر به فرد برخوردار هستند. یکی از صنعت هایی که وجود انواع شوینده های مخصوص برای آن به طور ویژه اهمیت دارد، صنعت ماشین شویی و یا همان کارواش است. صنف کارواش برای ارائه ی با کیفیت ترین عملکرد ها و کسب اعتبار در زمینه ی فعالیت های خود در وهله ی اول می بایست .مواد مناسبی را تهیه کند، چرا که نوع مواد انتخابی می تواند تاثیر بسزایی در روند فعالیت هایش بگذارد. به گونه ای که اگر کارواش از مواد نامناسب و نا مرغوبی استفاده کند. قطعاً رضایت مشتری ها جلب نخواهد کرد، زیرا روند شست و شو در گرو میزان کیفیت موادی است که مورد استفاده قرار می گیرند.

شرکت یاتاش محصولات شوینده نانو را وارد بازار کرده تا بدین صورت با تنوع و کیفیت بالا جوابگوی نیاز مشتریان باشد.

ویژگی های مواد شوینده کارواش

کارواش داران برای داشتن بهترین عملکرد باید انواع ماده شوینده های مخصوص را تهیه  و خریداری کنند. که ویژگی هایی نظیر موارد زیر را داشته باشد :

  • مواد شوینده کارواش باید قابلیت براق کنندگی بالایی داشته باشند.
  • به طور مخصوص برای شستن بدنه خودرو، داخل خودرو و موتور به کار روند.
  • مواد تهیه شده از یرند معتبری تهیه شده باشد.
  • و موارد متععد دیگری از این دست.

خریداران انواع مواد شوینده کارواش در زمان خرید قطعاً دچار سردرگمی خواهند شد. زیرا که با انبوهی از برند ها و مدل ها مواجه می شوند. اگر کارواش داران گرامی در مورد انواع متریال تشکیل دهنده اطلاعات جامعی داشته باشند. قادر به انتخاب بهترین گزینه خواهند بود. پس لازم است هر کارواش داری در این زمینه به تحقیق و جست و جو بپردازد تا بتواند با آگاهی به خرید بپردازد و پیرو آن مراجعه کنندگان خود را بیشتر کرده و به کسب سود قابل توجهی برسد.

قیمت شوینده های نانو

قیمت فروش انواع مواد شوینده کارواش نانو تاچلس ( بدون دخالت دست ) متفاوت هستند. و به خیلی از عوامل بستگی دارند.

کارواش دار ها اگر پیرامون انواع مواد شوینده تاچ لس به جمع آوری اطلاعات بپردازند. به طور حتم با مواد شوینده نانو آشنا خواهند شد. این نوع محصولات از جمله بهترین دستاورد هایی است که با استفاده از فناوری نانو تولید شده . چرا که استفاده از مواد شوینده ی نانو نسبت به دیگر شوینده های مخصوص به شست و شوی اتومبیل برای کارواش داران بسیار به صرفه تر است.

  • مواد شوینده کارواش باید قابلیت براق کنندگی بالایی داشته باشند.
  •  شوینده های نانویی که به طور ویژه برای استفاده در انواع صنعت ها به خصوص برای صنعت ماشین شویی تولید می شوند. قادر اند انواع آلودگی های میکروبی را از بین برده. و به طور کامل نابود کنند.
  • مواد نانویی که در کارواش ها مورد استفاده قرار می گیرند. به مراتب بهتر از دیگر شوینده ها، سطح بدنه ی اتومبیل را براق و کاملاً درخشنده می کنند.خاصیت آب گریزی و خاک گریزی بالایی دارند.
  • سرعت شست و شو با استفاده از این شوینده ها بسیار بالاتراست.
  • • صرفه جویی در میزان آب مصرفی یکی دیگر از با اهمیت ترین خصوصیات مواد شوینده کارواش است. دلیل اصلی کاهش میزان آب مصرفی با استفاده از این نوع مواد، آب کشی نکردن ماشین قبل از شروع به شست و شو است.زیرا استفاده از این شوینده ها در عین این که بهترین نتیجه را ارائه می دهند نیازی به آب کشی کردن ندارند.
  • قدیمی ترین و مقاوم ترین لکه های روی بدنه با استفاده از شوینده های نانو کاملاً بر طرف شده و از بین می روند.
  •   برخی از کارواش ها به گونه ای اتومبیل ها را می شویند .که باعث بر صدمه دیدن رنگ بدنه ی خودرو می شوند. این اتفاق همواره افراد را از کارواش ها فراری کرده است. اما لازم است بگوییم شوینده هایی که حاصل از نانو تکنولوژی هستند. نه تنها به هیچ وجه به رنگ بدنه ی خودرو ها صدمه نمی زنند. بلکه میزان شفافیت آن را بیشتر می کنند.
ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09128048089-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش 
  • elika azadmanesh
  • ۰
  • ۰

قیمت شامپوی کارواش درتهران

قیمت شامپوی کارواش درتهران ،شامپو کارواش ها را می توان از چند جهت دسته بندی کرد.یکی از دسته بندی های انواع شامپو کارواش، نحوه شستشو با توجه به نوع شامپو کارواش است.
شامپو کارواش ها یا نیاز به استفاده از خز و دخالت دست دارند یادر هنگام استفاده نیازی به دخالت دست نیست بصورت تاچلس هستند ودر کارواش های اتوماتیک به کار می روند.

صاحبان ماشین همواره بدنبال تمیزی و محاظت از بدنه ماشن خود هستند. یکی از روش های تمیز کردن و محاظت از بدنه ماشین استفاده از شامپو و مواد شوینده کارواش است. باید مواد شوینده کارواش دارای مواد تشکیل دهنده مناسب باشد تا برای طول عمر ماشین موثر یاشد. بنابراین بکارگیری شامپو و مواد شوینده کارواش مناسب اهمیت بسیار زیادی برای ماشین شما دارد. همانگونه که شامپو و مواد شوینده کارواش مناسب برای تمیز شدن، براق شدن و طول عمر بدنه ماشین موثر است به همین ترتیب استفاده از شامپو و مواد شوینده کارواش نامناسب می تواند به بدنه ماشین شما آسیب وارد کند. یک شامپوی کارواش نانو و یا مواد شوینده کارواش ایده آل میتواند تمامی لکه های و کثیفی ها را از روی بدنه ماشین پاک کند و رنگ ماشین را جلا دهد.

شامپو کارواش نوع اول

اگر قرار است شما از این شامپو کارواش استفاده کنید. یک شستشوی سه مرحله ای خواهید داشت. ابتدا باید آبگیری اولیه را انجام دهید تا جسم های سخت از روی بدنه خودرو پاک شود. سپس مرحله تمیز کردن با استفاده از کف است . بعد از آن مرحله آخر که همان آبگیری است شروع می­شود.

مهمترین ویژگی  این نوع از شامپو کارواش ها میزان اختلاط آن ها با آب است و در این نسبت  باید کف مناسب و قدرت پاک کنندگی قابل قبولی داشته باشند. معمولا در بازار شامپو کارواش ها با نسبت اختلاط 1 به 100 یا 1 به 200 هستند. البته میزان کف معمولا پارامتری سلیقه است . شما می توانید کمتر یا بیشتر از آن چیزی که فروشنده به شما پیشنهاد می­کند. از شامپوی .کارواش خریداری شده استفاده کنید.

شامپو کارواش تاچلس بدون دخالت دست

شامپو کارواش نوع دوم از نوع بدون دخالت دست هستند.
این نوع شامپو کارواش معمولا قیمتی چند برابر شامپو  کارواش های معمولی دارند . به این صورت استفاده می شوند .که ابتدا بر روی بدنه خودرو اسپری می شوند. پس از گذشت چند دقیقه تنها با استفاده از آب با فشار بالا کثیفی ها از روی خودرو زدوده می شوند. و دیگر نیازی به دخالت دست در تمیز نمودن خودرو نیست. شستشو با این نوع از شامپوها دو مرحله است .مرحله اول پاشش مواد. دوم آب گیری البته این دو مرحله آن قدر به هم نزدیک هستند. که می­ توان در واقع هر دو را یک مرحله در نظر گرفت.مانند بدنه شوی نانو یاتاش که آب گریز و خاک گریزی را افزایش  میدهد. و هیچ صدمه ای به رنگ اتومبیل نمی زند.بدین صورت که ابتدا بر روی بدنه خودرو اسپری می شوند. پس از گذشت چند دقیقه تنها با استفاده از آب با فشار بالا کثیفی ها از روی خودرو زدوده می شوند.دیگر نیازی به دخالت دست در تمیز نمودن خودرو نیست.

این نوع از شامپو های کارواش معمولا دارای خاصیت قلیایی بوده و pH آن ها معمولا از 10 بالاتر است و در انتخاب این نوع از شامپوهای کارواش باید دقت لازم را داشته باشید .تا به رنگ خودرو آسیبی نرسد. استفاده این نوع از شامپو کارواش ها باعث صرفه جویی در وقت، هزینه و میزان آب مصرفی می گردد. پس اگر از توانایی مالی خوبی برخوردار هستید و زمان در کارواش شما بسیار مهم است استفاده از این نوع شامپو کارواش را حتما به شما پیشنهاد می کنیم.

شامپو کارواش های نوع سوم

نوع دیگری از انواع شامپو کارواش شامپوهایی هستند که در دستگاه های کارواش اتوماتیک استفاده می شوند . به این علت که تعداد کارواش های اتوماتیک در ایران کم است. این نوع شامپو سهمی کوچکی از بازار را به خود اختصاص داده است و کمتر در ایران استفاده می شوند. این شامپو کارواش ها معمولا دارای درصد بالایی از مواد کف کننده و تمیز کننده می باشند. این شامپو ها باید به گونه ای باشند که هیچ گونه خطری برای سیستم لوله کشی دستگاه کارواش اتوماتیک نداشته باشند. پس سعی کنید این نوع از شامپو کارواش را از برند های معتبر یا فروشگاه های معتبر تهیه کنید.

ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09128048089-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش 
  • elika azadmanesh
  • ۰
  • ۰

واکس لاستیک در کرج

واکس لاستیک در کرج ،اسپری واکس یاتاش تمیز کننده .و براق کننده لاستیک تایر های خودرو می باشد.اسپری لاستیک ماشین یاتاش همچنین از ترک خوردن. و یا سخت شدن سطح لاستیک ماشین شما برای مدت زمان طولانی جلوگیری کرده .و رنگ مشکی لاستیک را تثبیت می کند.استفاده از اسپری واکس بسیار آسان بوده. و فقط باید آن را بر روی سطح لاستیک تایر خودرو اسپری کنید. هیچ گونه آسیب به لاستیک تایر و یا رینگ خودرو شما نمی رساند.براقیت، تمیزی و محافظت طولانی مدت را برای آن به ارمغان می آورد.

وجود نمایندگی این شرکت در سراسر ایران و امکان ارسال محصولات و خرید آنلاین باعث سهولت دسترسی به مشتریان عزیز شده است.

روش استفاده از واکس لاستیک ماشین

از جملات نکات پیش از براق کردن لاستیک‌ ها می‌توان به این اشاره کرد. که لاستیک‌ها باید تمیز باشند. یعنی لازم است. تمام آلودگی و گرد و غبار را ابتدا از آنها برطرف کنید. چرا که خود این آلودگی ها موجب خاکستری شدن و آلودگی لاستیک می‌شود .و آن را کدر نشان می‌دهد.واکس لاستیک ،براق کننده فوق العاده ومحافظ دربرابراشعه یووی می باشد.

شستشوی لاستیک ماشین به تنهایی کافی نیست. برای نگهداری از تایرها باید از واکس مخصوص استفاده کرد.می توانید از شوینده مخصوص رینگ و لاستیک یاتاش استفاده کنید. شوینده رینگ و لاستیک بعنوان شوینده نانو نتیجه مطلوبی در پایان کار بدست خواهید آورد.

بعد از خشک کردن لاستیک های خودرو می توانید از اسپری واکس یاتاش استفاده کنید.درواقع این محصول برای قسمت های لاستیکی بسیار مفید است .و باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود.اینکه این محصول در مقابل خش و گردوغبار و سایش و ترک زدن مقاوم میشود .جز مزایای  شرکت یاتاش می باشد.

نکات مهم در مورد واکس لاستیک

۱- هنگام خرید اسپری های تمیز کننده تایر به این نکته توجه داشته باشید. که برخی از آنها فقط ویژه لاستیک هستند .و نباید برای تمیز کردن رینگ مورد استفاده قرار بگیرند. چون باعث صدمه دیدن و کدر شدن رینگ خودرو می شوند .اما پاک کننده های دو منظوره هم در بازار موجود است. که می توانید برای تمیز کردن تایر ماشین و رینگ ها با خیال راحت از آنها استفاده کنید.
۲- ممکن است برخی افراد مایل به استفاده از واکس کفش برای برق انداختن لاستیک های خودرو باشند .در این مورد توجه کنید. که واکس کفش برخلاف واکس براق کننده تایر باعث جذب گرد و خاک و آلودگی ها شده .و خیلی زودتر از آنچه انتظار دارید .تایر های خودرو کثیف خواهند شد .
۳- استفاده از محلول آب و شکر و یا نوشابه ها به عنوان براق کننده تایر نیز مرسوم است. اما باید بدانید که این مواد با جذب بیشتر آلودگی ها خیلی سریعتر باعث کثیفی لاستیک های خودرو می شوند.
۴- در صورت عدم دسترسی به مواد تمیز کننده تایر می توانید با مخلوط مایع ظرفشویی و آب تایر ها را تمیز کنید .

ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09128048089-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش 
  • elika azadmanesh
  • ۰
  • ۰

اصول شستشوی خودرو بدون کارواش

اصول شستشوی خودرو بدون کارواش ،شست و شوی ماشین هم مانند هر شت و شوی دیگری اصولی دارد، در هنگام شستشوی خودرو باید برخی نکات را به خوبی رعایت کنید.

شستشوی ماشین کار خسته کننده ای به نظر می رسد. به همین خاطر بسیاری از افراد برای شستشوی خودرو خود به کارواش مراجعه می کنند. شستن اتومبیل در خانه بسیار ساده است. به شرط این که از تکنیک درست و البته ابزارهای مناسب استفاده کنید. بنابراین به جای مراجعه به کارواش و پرداخت هزینه های اضافی، در خانه، خودرو خود را بشویید. البته بهتر است قبل از اقدام به شستشوی خودرویتان این بخش را مطالعه کنید .زیرا روش های غیر صحیح شستشو و استفاده از ابزار و شوینده های نا مناسب به خودرو شما آسیب می رساند.

اینکه چطور خودروی خودرا تمیز کنیدیه موضوع است و اینکه از چه مواد شوینده ای استفاده کنید موضوعی دیگر. پس سعی کنید ازموادشوینده ای استفاده کنید که هم در زمان و مصرف آب صرفه جویی کند و هم نتیجه ای قابل قبول به شما بدهد.

اصول اولیه شستشوی ماشین

در اصول شستشوی خودرو بدون کارواش ،هنگام شستن خودرو از دو سطل استفاده کنید و داخل یک سطل، آب و شوینده و داخل سطل دیگر آب تمیز بریزید . اسفنج آلوده را داخل آن قرار دهید. آبکشی کنید. هنگام شستشو ماشین اسفنجتان را مرتبا بشویید و آبگیری کنید . سپس داخل آب و کف فرو ببرید . شستن خودرو را ادامه دهید. همیشه از دو سطل استفاده کنید.یکی از اشتباه های بزرگ و رایجی که در حین شستن خودرو ممکن است مرتکب شوید، آب کشیدن اسفنج کثیف داخل سطل آب تمیز دارای شوینده است. اگر این کار را بکنید. در واقع خودروتان را تمیز نمی کنید، بلکه آلودگی ها را به همه قسمت های اتومبیل پخش خواهید کرد. بنابراین پس از شستشوی کامل اسنفج، آن را داخل آب و کف فرو ببرید .و شستن خودرو را ادامه دهید. به کار بردن دو سطل در شستن خودرو، ممانعت از پخش آلودگی موجود در آب و انتقال مجدد آن به بدنه خودرو است.

نباید حین شستشوی خودرو صرفه جویی در مصرف آب را فراموش کنید.

اصول شستشوی چرخ های اتومبیل

  • شستن مرتب و منظم لاستیک ها و چرخ های خودرو  می توانید مصرف خودروی شما را پایین بیاورد.
  • از سوی دیگر به لاستیک ها در هنگام ترمز گرفتن کمک می کند که عملکرد به مراتب بهتری داشته باشند.
  •   شما در هر بار شست وشو می توانید با یک یررسی کلی از وضعیت سلامت تایر ها هم با خبر شوید .تا اگر مشکلی هست پیش از سانحه برطرف شود.
  • تنها در هر مرتبه که ماشین می شوید نباید تایر ها را بشویید .بلکه علاوه بر این دفعات جدا گانه هم به صورت دوره ای می بایست لاستیک ها شسته شوند.

قبل از شروع کردن به برق انداختن تایر ها می بایست آن ها را از هر گونه آلودگی بزدایید .برای این منظور می توانیدازاسپری تاچلس رینگ و لاستیک استفاده کنید .شرکت یاتاش همین محصول با کیفیتی بالا تولید کرده و این شوینده نانو در محافظت از تایرخودروی شما بسیار تاثیرگذار بوده. شما میتوانید شوینده را روی چرخ ها اسپری کنید و بعد از پنج دقیقه با آبگیری کوتاهی تمامی آلودگی را از سطوح لاستیک پاک کنید.عملکرد شمارا بالا میبرد و صرفه جویی بسیاری در زمان و آب مصرفی خواهد داشت.

نحوه شستشوی صحیح بدنه خودرو

اگرازشوینده نانو مخصوص بدنه خودرو استفاده می کنید ابتدا باید تمام سطوح بدنه را با شامپوی خودرو آغشته کنید .بدنه شوی یاتاش محصول بدون دخالت دست بوده یعنی نیازی به خز یا شستن با دست ندارد .فقط کافیست ابتدا روی بدنه ماشین یاتاش بدنه را اسپری کنید  سپس آبگیری انجام شود.این محصول بر پایه ی آب و عاری از هرگونه مواد اسیدی میباشد . در نتیجه به هیچ وجه آسیب به کیلر و رنگ ماشین نمی رساند.پس از استفاده محصول بجز براقیت و درخشندگی تا یک هفته در شرایط عادی به بدنه ماشین خاک و غبار نفوذ نخواهد کرد.این محصول یاتاش با پاشش بروی ماشین انجام میگیرد.

این محصول خاصیت آب گریز دارد و از ایجاد هر گونه لک جلوگیری می کند و ازطرفی هم ماندگاری بالا به دلیل خاک گریز بودنش دارد.

داخل خودرو را تمیز کنید

فضای داخلی خودرو را تمیز کنید. زوایای فضای کابین خودرو را با یک جارو برقی دستی با لوازم جانبی همراه آن تمیز کنید. برای بهتر تمیز کرن فضای زیرین و اطراف زاویه ی صندلی های جلو و عقب را تغیر دهید. کفپوش های خودرو را از مکان خود خارج کرده و بشویید و پس از خشک شدن در جای خود قرار دهید.برای تمیز کردن داخل خودرو مثل سقف ،ستون ها و یا صندلی ها بهترین کار استفاده از خشکشویی چندمنظوره یاتاش می باشد .

استفاده از این محلول درپروسه صفرشویی کابین خودرو بسیار کاربردی است . روش استفاده از محلول خشکشویی یاتاش ،بدین ترتیب است. که پس از اسپری مواد به سطح موردنظر ابتدا با پارچه ای نمناک موادرا پاک میکنیم.  بلافاصله پس از آن با پارچه ای خشک ،سطوح مورد نظر را خشک میکنیم.حتما از واکس های نانو استفاده کنید.واکس های شرکت یاتاش مخصوص داشبورد ، لاستیک بسیار ماندگاری بالایی دارند و به سهولت قابل استفاده می باشند و ماندگاری 10 تا 15 روزه نیز دارند.

کار شستشوی خودرو با برق انداختن شیشه به پایان می‌رسد

نگران این موضوضع نباشید. اگر داشبورد و فضای داخلی کابین خودرو را آخرکار تمیز کردید .اگر از سوپرواکس براق یاتاش استفاده کنید.به راحتی در صورت پاشیدن روی شیشه پاک می شودوهیچ اثری از چربی روی شیشه باقی نمی گذارد.اینها بخشی از رازهای شستشوی خودرو بود که توسط کارکنان و متخصصان فروش خودرو برای افزایش قیمت و زیباتر شدن ظاهر خودروی شما بیان شد.

ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09128048089-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش 
  • elika azadmanesh