تولید کننده شوینده های خودرو

شوینده های نانو خودرو

تولید کننده شوینده های خودرو

شوینده های نانو خودرو

تولیدکننده شوینده های کارواش نانو در سراسر ایران

۸ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مراحل دیتیلینگ خودرو چگونه انجام میگیرد؟

مراحل دیتیلینگ خودرو چگونه انجام میگیرد؟ ،دیتیلینگ خودرو یا همان اتو دیتیلینگ موضوعی است. که این روزها زیاد استفاده می‌شود. و می‌تواند معانی نسبتاً متفاوتی برای افراد مختلف در سراسر دنیا داشته باشد. برای مثال اصطلاح دیتیلینگ در ایالات متحده برای بسیاری از افراد در مورد عملیات عادی شست و شو و نظافت خودرو بکار می‌رود.در حالی که در انگلیس اصطلاح ” صفرشویی ” برای اکثر مردم به عملیات دیتیلینگ معنی نزدیک تری تری دارد. نهایتاً  اصطلاح دیتیلینگ مدت کمی است .که بیشتر برای خدمات زیبایی بدنه خودرو از جمله ” پولیشکاری ”  و ” پوشش نانو سرامیک ”  به کار برده می شود.

دیتیلینگ چیست؟

تعریف صحیح دیتیلینگ خودرو شامل تمیز کردن .و صفرشویی تمامی قسمتهای خودرو اعم از داخل و خارج با دقت و وسواس زیاد .

با استفاده از ابزار مخصوص. و همچنین پولیش و واکس کردن رنگ بدنه خودرو و ایجاد پوشش نانو سرامیک و یا اجرای کاور محافظ بدنه برای محافظت از رنگ خودرو میباشد.

مجموعه عملیات Car Detailing شامل تعمیر فنی یا مکانیکی ، رنگ کاری و صافکاری خودرو نمی‌شود.

هرچند گاهی کارهای ساده و سبکی مانند لیسه گیری یا صافکاری جزئی با توجه به شرایط وسیله‌ی نقلیه و امکانات موجود در مرکز دیتیلینگ مربوطه، صورت می‌پذیرد.هدف و زمینه‌ی اصلی دیتیلینگ خودرو بهبود و تعمیر کلی رنگ بدنه وسایل نقلیه بواسطه از بین بردن خراشهای کوچک و چرخشی ( هولوگرام ) است. که به مرور زمان ایجاد شده‌اند .و نور را بصورتی زاویه دار منعکس می‌کنند. که رنگ بدنه ماشین مات دیده می شود.

دیتیلینگ داخل خودرو

در فرآیند نظافت داخلی ماشین، تمامی اجزای قابل حرکت موجود در داخل خودرو را به بیرون انتقال داده. و بعد از شستشو با شوینده نانو و رفع ایرادات آنها، جلاء دادن این اجزا برای از بین بردن هرگونه لکه یا کثیفی انجام می پذیرد. روکش ها تمیز شده و قسمتهای چرمی بخوبی شسته می شوند. تا هیچگونه کثیفی لابلای آنها نمانده باشد. و بطور کامل توسط واکس نانو پوشش داده و محافظت می شوند. سطوح پلاستیکی با استفاده از مواد مناسب تمیز می‌شوند .تا از آنها در مقابل نور خورشید محافظت کند. بعد از آن شیشه‌های داخلی پولیش می‌گردند .تا کار بی‌نقصی را به مشتری ارائه دهند.

به دلیل بررسی کوچکترین منافذ برای پاک کردن حتی کوچکترین گرد وغبارها با استفاده از انواع تی‌ها،اسفنج ها و  دستمال مایکرو فایبر، دیتیلینگ خودرو امری زمانگیر و طولانی مدت است.دیتیلینگ خودرو برای اطمینان از این مورد که خودرو در بهترین وضعیت خود قرار می‌گیرد.صورت می‌پذیرد. بعد از دیتیلینگ کامل خودرو، دیتیلهای کوچک و نگهداری ها ‌می‌تواند بصورت معمولی انجام شود .و این کارها مانند دیتیلینگ کامل زمان بر نیستند. ولی باز هم می‌توانند باعث شوند. که خودرو ظاهری دیتیل شده داشته باشد.دیتیلینگ خودرو باعث می‌شود. که ارزش اصلی خودرو تا مقدار زیادی حفظ شود .و این کار می‌تواند مقدار زیادی به ارزش خودروهای کهنه‌تر و کارکرده تر بیافزاید. چون احتمالاً تا به حال این چنین نظافت و مراقبت بر روی این خودروها انجام نپذیرفته است.

محصولات شوینده دیتیلینگ خودرو

قبل از هرکاری باید قسمت بیرونی خودرو با شوینده های نانو (بدنه شوی و موتروشوی یاتاش – شوینده رینگ و لاستیک یاتاش) بخوبی شسته شود. این کار موجب می‌شود. که کثیفیهای روی خودرو نرم شده. و اندکی از روی بدنه جدا شود. بهتر است در حالتی که خودرو خیس شده است. از یک تی دستی نرم برای پاک کردن نواحی مانند برف‌ پاک‌کنها، نوارهای پلاستیکی، جزئیات و درزها استفاده می‌شود.قبل از شستن بدنه‌ خودرو، چرخ‌ها و قالپاق‌ها و قسمتهای محافظ آنها شسته می‌شود. چون این بخشها معمولا کثیف ترین نواحی خودرو هستند.

بعد از این که رنگ بدنه‌ی خودرو به خوبی تمیز و خشک و آماده شد. به منظور  از بین بردن هرگونه خراش، لکه، بخارگرفتگی، سوختگی و هر گونه خسارت سطحی دیگری، ماشین پولیش می‌شود. این کار معمولا با یک دستگاه پولیشر ( پولیشر اوربیتال یا پولیشر روتاری ) انجام می‌شود. هرچند بدنه‌ی خودرو با دست و استفاده از محصولات مناسب و صرف وقت و تلاش خوب هم می‌تواند پولیش شود و نتایج نسبتاً خوبی را هم در پی داشته‌ باشد.فرآیند پولیش کاری می‌تواند چند مرحله ای باشد. چون درجه های سایش مختلف پولیش برای تصحیح عیوب رنگ استفاده می‌شوند. این کار می‌تواند با توجه به اندازه و وضعیت وسیله‌ی نقلیه تا  چند ساعت و یا حتی چند روز به طول انجامد.‌ این مرحله معمولا بیشترین زمان و تلاش را در فرآیند دیتیلینگ خودرو می‌گیرد.

شوینده نانو مخصوص دیتیلینگ خودرو

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.این شرکت با سابقه ای بی نظیر در تولید شوینده های نانو توانسته در صنعت دیتیلینگ خودرو نیز وارد شود .برای تمامی مراحل شستشو بخصوص صفرتاصد شستشوی خودروهای لوکس می توانید با خیالی آسوده از شوینده های نانو شرکت یاتاش استفاده کنید.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09128048089-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش 
  • elika azadmanesh
  • ۰
  • ۰

اسپری خشکشویی چند منظوره کابین خودرو

اسپری خشکشویی چند منظوره کابین خودرو ،به خاطر جنس و نوع سقف هاوستون های خودرو که گاها متفاوت هم هستند. تمییز کردن این قسمت از خودرو کمی سخت به نظر می آیند. ولی جالب است بدانید .سقف داخلی خودرو نه تنها در زیبایی و جلوه خودرو چه از داخل و چه از بین بیرون بسیار مهم است. بلکه می تواند در از بین بردن بوی نامناسب و خوش بو کردن فضای داخل خودرو هم نقشی به پر رنگی زیبایی خودرو داشته باشد.دراین مطلب با چندین روش  انتخاب بهترین روش تمیز کردن فضای داخلی خودروها آشنا می شوید.

شرکت یاتاش

بهترین راه تمیز کردن داشبورد خودرو

داشبورد خودرو به دلیل اینکه همیشه در دید است. در تمیز مشاهده شدن خودرو تاثیر فراوانی دارد. بنابراین دانستن اطلاعات در زمینه بهترین راه‌های تمیز کردن داشبورد خودرو جزو مواردی است که باید همیشه به آن توجه شود. علاوه بر این، تمیز نگه داشتن داخل خوردرو مخصوصا بخش داشبورد یکی از عوامل افزایش طول عمر ‌ماشین است. پس منطقی است که به دنبال بهترین راه‌های تمیز کردن داشبورد خودرو باشیم. در این مطلب بهترین راه‌های تمیز کردن داشبورد خودرو و همین طور روش مرتب و تمیز کردن قسمت‌های مختلف ماشین اشاره شده است.

راههای بسیاری برای تمیز کردن داشبورد وجود دارد .ازجمله وازلین و پارافین و غیره… ولی معایب استفاده از مواد غیر اصولی نه تنها درست نیست بلکه خیلی روزد نتیجه عکس می دهد.

استفاده از محصولات شوینده نانو شرکت یاتاش می تواند پیشنهاد بسیار خوبی برای شما باشد. محصول خشکشویی چندمنظوره ،اسپری معجزه آسای است .بعنوان پاک کننده قوی ،ازبین برنده آلودگی سقف خودرو ،چربی ها و غیره می باشد.این اسپری چندمنظوره محلولی با رایحه ای قوی و دلنشین با قدرت پاک کنندگی بسیار قدرتمند برای مشتریان پاکیزگی را به ارمغان می آورد.

استفاده ازمحلول چندمنظوره خشکشویی

تمیزکردن سقف خودرو از مسائل مهم صاحبان خودرو است. آلودگی های محیطی، دود سیگار، گرد و غبار و به صورت کلی آلاینده های موجود در فضا سقف خودرو را به تدریج کدر و کثیف می کنند.با توجه به جنس بکار رفته در پوشش سقف باید گفت. راه حل های زیادی به منظور تمیزکاری مورد استفاده قرار میگیرند.این امر برای پوشش های موکتی کمی حساس تر است.

امروزه تولید محلول تمیز کننده برای نظافت فضای داخلی خودرو انجام گرفته است. این مواد از قابلیت شویندگی و تمیزکاری برخوردار می باشند. علاوه بر این مورد رایحه های خوشبوکننده ی بکار رفته در برخی از این اسپری ها باعث خوشبو کردن فضای داخلی خودرو نیز می شوند واین امتیازات همگی در یک محصول از شرکت یاتاش جمع شده است.روش استفاده از محلول خشکشویی یاتاش ،بدین ترتیب است که پس از اسپری مواد به سطح موردنظر ابتدا با پارچه ای نمناک موادرا پاک میکنیم.  بلافاصله پس از آن با پارچه ای خشک ،سطوح مورد نظر را خشک میکنیم.

روشهای کاربردی تمیزکردن خودرو

برای از بین بردن حشره هایی که روی بدنه یا شیشه چسبیده اند .می توانید از دستمال های خشک کننده آشپزخانه استفاده کنید. آن ها را خیس کرده و در محل موردنظر بکشید تا هر لکه حاصل از حشره ای که وجود دارد، به راحتی از سطح بدنه ماشین پاک شود.

برای پاک کردن و شستن روکش صندلی ها در داخل ماشین، آن را با اسپری  همه کاره و دستمال خشک تمیز کنید.همینطور برای پاک کردن و شستن روکش صندلی ها در داخل ماشین، آن را با مایع رقیق شده ی همه کاره و یک اسفنج شامپو بزنید. سپس با پارچه حوله ای خشک کنید. در حالی که با برس یا فرچه در حال تمیز کردن داشبورد هستید، لوله مکنده جاروبرقی را در مقابل آن نگه دارید تا گرد و خاک به بقیه فضای اتاق پخش نشده و درون جارو کشیده شوند.

ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09128048089-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش 
  • elika azadmanesh
  • ۰
  • ۰

 

قیمت شامپوی کارواش

قیمت شامپوی کارواش ،شامپو کارواش ها را می توان از چند جهت دسته بندی کرد.یکی از دسته بندی های انواع شامپو کارواش، نحوه شستشو با توجه به نوع شامپو کارواش است.
شامپو کارواش ها یا نیاز به استفاده از خز و دخالت دست دارند یادر هنگام استفاده نیازی به دخالت دست نیست بصورت تاچلس هستند ودر کارواش های اتوماتیک به کار می روند.

صاحبان ماشین همواره بدنبال تمیزی و محاظت از بدنه ماشن خود هستند. یکی از روش های تمیز کردن و محاظت از بدنه ماشین استفاده از شامپو و مواد شوینده کارواش است. باید مواد شوینده کارواش دارای مواد تشکیل دهنده مناسب باشد تا برای طول عمر ماشین موثر یاشد. بنابراین بکارگیری شامپو و مواد شوینده کارواش مناسب اهمیت بسیار زیادی برای ماشین شما دارد. همانگونه که شامپو و مواد شوینده کارواش مناسب برای تمیز شدن، براق شدن و طول عمر بدنه ماشین موثر است به همین ترتیب استفاده از شامپو و مواد شوینده کارواش نامناسب می تواند به بدنه ماشین شما آسیب وارد کند. یک شامپوی کارواش نانو و یا مواد شوینده کارواش ایده آل میتواند تمامی لکه های و کثیفی ها را از روی بدنه ماشین پاک کند و رنگ ماشین را جلا دهد.

شامپو کارواش نوع اول

اگر قرار است شما از این شامپو کارواش استفاده کنید. یک شستشوی سه مرحله ای خواهید داشت. ابتدا باید آبگیری اولیه را انجام دهید تا جسم های سخت از روی بدنه خودرو پاک شود. سپس مرحله تمیز کردن با استفاده از کف است . بعد از آن مرحله آخر که همان آبگیری است شروع می­شود.

مهمترین ویژگی  این نوع از شامپو کارواش ها میزان اختلاط آن ها با آب است و در این نسبت  باید کف مناسب و قدرت پاک کنندگی قابل قبولی داشته باشند. معمولا در بازار شامپو کارواش ها با نسبت اختلاط 1 به 100 یا 1 به 200 هستند. البته میزان کف معمولا پارامتری سلیقه است . شما می توانید کمتر یا بیشتر از آن چیزی که فروشنده به شما پیشنهاد می­کند. از شامپوی .کارواش خریداری شده استفاده کنید.

شامپو کارواش تاچلس بدون دخالت دست

شامپو کارواش نوع دوم از نوع بدون دخالت دست هستند.
این نوع شامپو کارواش معمولا قیمتی چند برابر شامپو  کارواش های معمولی دارند . به این صورت استفاده می شوند .که ابتدا بر روی بدنه خودرو اسپری می شوند. پس از گذشت چند دقیقه تنها با استفاده از آب با فشار بالا کثیفی ها از روی خودرو زدوده می شوند. و دیگر نیازی به دخالت دست در تمیز نمودن خودرو نیست. شستشو با این نوع از شامپوها دو مرحله است .مرحله اول پاشش مواد. دوم آب گیری البته این دو مرحله آن قدر به هم نزدیک هستند. که می­ توان در واقع هر دو را یک مرحله در نظر گرفت.مانند بدنه شوی نانو یاتاش که آب گریز و خاک گریزی را افزایش  میدهد. و هیچ صدمه ای به رنگ اتومبیل نمی زند.بدین صورت که ابتدا بر روی بدنه خودرو اسپری می شوند. پس از گذشت چند دقیقه تنها با استفاده از آب با فشار بالا کثیفی ها از روی خودرو زدوده می شوند.دیگر نیازی به دخالت دست در تمیز نمودن خودرو نیست.

این نوع از شامپو های کارواش معمولا دارای خاصیت قلیایی بوده و pH آن ها معمولا از 10 بالاتر است و در انتخاب این نوع از شامپوهای کارواش باید دقت لازم را داشته باشید .تا به رنگ خودرو آسیبی نرسد. استفاده این نوع از شامپو کارواش ها باعث صرفه جویی در وقت، هزینه و میزان آب مصرفی می گردد. پس اگر از توانایی مالی خوبی برخوردار هستید و زمان در کارواش شما بسیار مهم است استفاده از این نوع شامپو کارواش را حتما به شما پیشنهاد می کنیم.

شامپو کارواش های نوع سوم

نوع دیگری از انواع شامپو کارواش شامپوهایی هستند که در دستگاه های کارواش اتوماتیک استفاده می شوند . به این علت که تعداد کارواش های اتوماتیک در ایران کم است. این نوع شامپو سهمی کوچکی از بازار را به خود اختصاص داده است و کمتر در ایران استفاده می شوند. این شامپو کارواش ها معمولا دارای درصد بالایی از مواد کف کننده و تمیز کننده می باشند. این شامپو ها باید به گونه ای باشند که هیچ گونه خطری برای سیستم لوله کشی دستگاه کارواش اتوماتیک نداشته باشند. پس سعی کنید این نوع از شامپو کارواش را از برند های معتبر یا فروشگاه های معتبر تهیه کنید.

ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09128048089-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش 
  • elika azadmanesh
  • ۰
  • ۰

واکس و پولیش نانو

واکس و پولیش نانو

واکس و پولیش نانو ،هر خودرویی در طول چرخه عمر خود نیاز به نگه‌داری مناسب دارد .تا اگر تصادفات و اتفاقات پیش‌بینی‌نشده را در نظر نگیریم. میزان فرسایش آن در اثر شرایط و عوامل طبیعی به کم‌ترین مقدار خود کاهش پیدا کند. یا به عبارت عامیانه‌تر خودرو رخ و چهره خود را حفظ کرده باشد. با این وجود هستند مالکانی که بدون توجه به این مسائل موجب ایجاد تخریباتی به ویژه در بدنه خودروی خود می‌شوند. که از جمله آن‌ها می‌توان به آفتاب‌سوختگی، زنگ‌زدگی و… اشاره داشت.

استفاده از انواع پولیش و واکس نانو یکی از بهترین بازدارنده‌های بروز چنین مشکلاتی در بدنه خودرو محسوب می‌شوند. که در عین حال جذابیت ظاهری دو چندانی نیز به آن می دهندتا حتی در هنگام فروش نیز به عنوان یک عامل تحریک‌پذیر و مشوق در ترغیب فردبه خرید خودرو باشد.

تفاوت پولیش و واکس چست؟

پولیش به دلیل نوع ترکیب و مواد به‌کار رفته در آن، یک الیه میکروسکوپی از پوشش بدنه خودرو بر میدارد. ( شبیه به کاری که در پیلینگ پوست انجام میشود ) . اما واکس یک لایه میکروسکوپی روی رنگ باقی میگذارد.

این تفاوت باعث میشود. تا از پولیش برای صیقل دادن و برگرداندن جالی رنگ به حالتی که در روز اول بوده استفاده شود. همان طور که میدانید، آخرین لایه رنگ که در رنگهای متالیک، کیلر و در رنگهای روغنی، رنگ نهایی است. بعد از چند سال بر اثر عوامل طبیعی و نیز سایش ناشی از تمیز کردن خودرو دچار خط و خش های میکروسکوپی می شود .که با چشم غیرمسلح قابل دیدن نیست.اما در مجموع جال و صیقل و شفافیت رنگ را کاهش میدهد.

استفاده از پولیش باعث می شود تا این خش های ریز به همراه الیه میکروسکوپی که برداشته میشود. از بین بروند، اما تکرار این کار باعث کاهش ضخامت کیلر در رنگهای متالیک و لایه رنگ در رنگ های روغنی (سالید) خواهد شد. پس از پولیش‌کاری، برای حفظ و افزایش براقیت رنگ خودرو و نیز محافظت آن در برابر ساینده ها و آلاینده ها، می توانید از واکس استفاده کنید.

اما برای خودروهای نو و در حد نو، لازم نیست. از پولیش استفاده کنید. به جای این کار بهتر است خودرو را واکس بزنید تا با ایجاد لایهای بسیار نازک روی رنگ، ضمن تامین یک پوشش محافظتی، جال و صیقل بیشتری برای خودرو فراهم کنید.

پیش از بیان رویه کار که به صورت مرحله به مرحله ذکر میشود. باید توجه داشت که توصیه به استفاده از پولیش برای یک خودروی نو، در هر سال تنها یک یا حداکثر دو بار است. که این تعداد برای واکس بدنه میتواند به یک یا دو بار در ماه افزایش پیدا کند. چرا که استفاده بیش از اندازه از پولیش و حتی گاهی واکس، میتواند به صدمه دیدن رنگ بدنه منجر شود.

پولیش بدون کارواش

خودروهایی که به رنگ متالیک هستند.لایه ای به نام کیلر که ضخیم و شفاف است. بر روی رنگ قرار می گیرد که وظیفه محافظت از رنگ اصلی را دارد . همچنین موجب شفافیت و درخشندگی بیشتر می شود.

اگر کیلر کاملاً سالم باشد. حتی خطوط با عمق 40 میکرون را نیز می توان از بین برد. برای خطوط عمیق باید از دستگاههای ضخامت سنج مخصوص استفاده کرد. اما افراد با تجربه می توانند با لمس خطوط ، میزان عمق آن را تشخیص دهند.

اگر روی بدنه خودرو خطوط عمیق ایجاد شود. و سطح رنگ ، سنباده و پولیش بیشتری خورده باشد .و ضخامت رنگ کم شده است. هرگز نباید از پولیش سخت بر روی سطح استفاده نمود. زیرا آسیب جدی به بدنه خودرو وارد می کند.به عبارتی نباید بیش از 50٪ لایه خارجی را با پولیش از بین ببرید. حتی اگر خراش از بین برود رنگ خودرو به شدت آسیب پذیر خواهد شد.

بنابراین اگر قصد استفاده از سنباده در منزل دارید. باید با دقت و مطالعه کافی این کار را انجام دهید. تا خودروی شما بدون آسیب و زیبا و درخشان شود.

هنگام استفاده از پولیش باید به فاصله 10 سانتی متر اطراف خط را با چسب بپوشانید. تا محدوده پرداخت را مشخص کنید.لایه برداری سنباده بیشتر از پولیش است.بنابراین برای کار با آن دقت کافی داشته باشید.

حین کار با سنباده ، سطح بدنه باید مرطوب و لغزنده باشد . از ترکیب آب و صابون برای اسپری کردن این سطح استفاده نمائید .میان سطح دست و سنباده از فوم یا اسفنج استفاده کنید. تا به صورت یکنواخت روی تمام قسمت سنباده فشار اعمال کنید . بهتر است از سنباده پوستاب که از نظر زبری 3000P:می باشد و یا حتی سنباده نرم تر و یا کارشده، برای از بین بردن خطوط روی بدنه استفاده شود.

کشیدن سنباده با زاویه 90 درجه نسبت به خطوط ، سریعترین حالت برای رسیدن به عمق خط و ناپدید شدن آن است .پس از فرآیند سنباده کشیدن ، سطح بدنه به دلیل ایجاد هولوگرام و خش های سطحی، مات و کدر می شود. که می توان از پولیش آنتی هولوگرام و نیمه زبر برای داشتن سطحی براق استفاده نمود.

واکس خودرو

قبل از هرچیز ذکر این نکته ضروری است که زیر نور آفتاب واکس زدن را آغاز نکنید، بهترین مکان برای واکس زدن خودرو داخل پارکینگ، محل‌های سربسته یا در سایه است.

در قدم اول خودرو را به خوبی بشویید، سپس از آن را به خوبی خشک نمایید، پس از خشک شدن، واکس را به صورت لایه‌هایی نازک روی بدنه ماشین قرار دهید و آن را پخش کنید. بهتر است برای مالیدن واکس از پارچه‌ای نرم یا پد‌های اپلیکیتور استفاده نمایید و پارچه آغشته به واکس را به صورت دایره‌ای بر روی بدنه ماشین بکشید.

ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09128048089-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش 
  • elika azadmanesh
  • ۰
  • ۰

دیتلینگ خودرو بدون دخالت دست

دیتلینگ خودرو بدون دخالت دست ،شوینده رینگ و لاستیک خودرو از جمله اسپری شست و شوی رینگ و لاستیک و انواع مایع شست و شوی رینگ و لاستیک خودرو می باشد.

شوینده های موجود در این دسته بندی به طور خاص برای تمیزی رینگ و لاستیک طبقه بندی شده اند. قدرت بالای تمیز کنندگی در این محصولات به گونه ای است. که تمام جرم های سرسخت و دود را از روی سطح رینگ پاک می کنند . سطح رینگ را آماده پولیش و واکس می کند. همچنین این دسته بندی شامل محصولاتی است. که به خوبی تایر خودرو را تمیز کرده .و جلوه زیبایی به خودرو می دهد.و از سطح تایر در مقابل سوختگی و تغییر رنگ محافظت می کند.

این دسته بندی همچنین شامل پکیج هایی برای شست و شوی کامل رینگ خودرو است. به گونه ای که با خرید هر یک از این پکیج ها شما قادر خواهید بود .همانند یک حرفه ای رینگ خودرو خود را تمیز کنید .و از درخشندگی آن لذت ببرید.

حالت اسپری مانند این شوینده ها موجب شده تا مواد شوینده  به طور کامل بر روی سطح نفوذ کند .و به راحتی جرم های سر سخت را در خود حل کند. و با کمترین مصرف آب از سطح رینگ کنده شوند.  همچنین شامپوهای موجود در این دسته بندی که مخصوص شست و شوی رینگ و لاستیک است .کاملا برای محیط زیست بی خطر بوده و قابل بازگشت به طبیعت است.

شوینده رینگ ولاستیک یاتاش

شرکت یاتاش که اقدام به تولید شوینده های نانو کرده است .درمیان محصولات خود شوینده تاچلس رینگ ولاستیک راهم واردبازارکرده .باتوجه به اینکه تمیزنگه داشتن رینگ و لاستیک یکی ازدغدغه های مهم هرفرددارنده ماشین است .گرفتن نتیجه مطلوب و سرعت عمل بالا ازمزیت های استفاده از شوینده رینگ و لاستیک یاتاش می باشد.

پس ازپاشش این موادبرروی رینگ و لاستیک بافشارآب اقدام به شستشوی سطح موردنظر نموده. پس از اتمام کارشاهد عملکرد خیره کننده شوینده یاتاش خواهیدبود.شوینده رینگ تاچلس یعنی بدون دخالت دست می باشد.

این محصول در مرحله اول جرم گیری لاستیک و رینگ را به خوبی انجام میدهدو با کمک این محصول تمامی نقاطه رینگ و لاستیک پاک شده و در مرحله دوم به حفظ رنگ وکیفیت رینگ و لاستیک کمک میکند.

طریقه مصرف به صورت شاین (اسپری) شده و پس از گذشت زمانه ۳۰ ثانیه ایی آبگیری انجام گیرد.چون این اسپری برای از بین جرمها و آلودگیهای جمع شده بروی لاستیک و رینگ ماشین کاربرد بسیار مهمی دارد. امروز اکثر ماشین بازها برای جلا دادن به ماشین خود از انواع اسپری های کارواشی استفاده میکنند.که یاتاش در نوع خود باکیفیت بالا دربازار حاضر شده است.

اصول شستشوی رینگ ولاستیک خودرو

اگر رینگ های خودرو را با همان مواد شوینده و پاک کننده ای که برای دیگر قسمت های بدنه استفاده می کنید.تمیز نمایید تنها آلودگی های سطحی رینگ را هدف قرار خواهید داد.از این رو برای از بین بردن لکه های عمیق و سخت به یک محصول تخصصی نیازمندید. محصولات تخصصی تری نیز وجود دارند که می توانند کاملا این لکه ها و آلودگی ها را پاک نمایند و پس از تمام شدن کار نیز به راحتی با آب شستشو می شوند.

اگر در حال پاک کردن رینگ های خودروی خود هستید احتمالا قصد دارید تا دیگر قسمت های بدنه را نیز تمیز نمایید. یکی از روش های پاک کردن آلودگی های بدنه ی خودرو استفاده از فشار آب است، همچنین می توانید این روش را بروی رینگ ها نیز پیاده کنید. اما با این حال استفاده از فشار آب لکه های سخت را از بین نمی برد و برای این کار نیاز به محصولی مختص این کار دارید تا درون لکه های لایه ی پایینی نفوذ کرده و کاملا آنها را از بین برد. همچنین این محصولات از آلیاژ تشکیل دهنده ی رینگ های خودرو نیز محافظت کرده و در حین پروسه ی پاکسازی آنها، آسیبی به رینگ وارد نمی کنند.

محصول یاتاش که درمورد آن توضیحاتی در پاراگراف بالاتر داده شد. تمام آنچه که شما بدان نیاز دارید برایتان فراهم می کند .پیشنهاد می کنیم در هنگام تمیز کردن رینگ خودرو از دستکش هایی با جنس لاتکس یا لاستیک به منظور جلوگیری از انتقال آلودگی به دستانتان و ایجاد حساسیت استفاده نمایید.

بهترین نوع از محصولات پاک کننده، آنهایی هستند. که پس از اسپری نیازی به دخالت شخص نداشته. و بصورت خودکار لایه های گل و لای را پاک می کنند. همچنین این محصولات معمولا به علت توانایی پاک کنندگی بالا در از بین بردن لایه های آلودگی موجب تغییر رنگ در رینگ خودرو می شوند. و شما کاملا متوجه خواهید شد .که چه مقدار آلودگی بر روی رینگ خودرو وجود داشته است. همچنین این محصولات کوچک ترین آسیبی به تایر خودرو ها وارد نمی کنند. و پس اتمام کار به راحتی با آب شسته می شوند.

ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09128048089-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش 
  • elika azadmanesh
  • ۰
  • ۰

 

شستشوی خودروهای نانو سرامیک

شستشوی خودروهای نانو سرامیک ، پوشش نانو سرامیکی خودرو بخاطر درخشش طولانی مدت و با دوام خود شناخته شده است، اما برخی به اشتباه بر این باورند که پوشش های سرامیکی نیازی به تعمیر و نگهداری ندارند. شستشوی منظم، استفاده از محصولات تخصصی، کلید نگهداری پوشش سرامیک و پوشش نانوسرامیک به نظر می رسد. با چند گام روزانه و آسان می توانید از پوشش سرامیک خودرویتان محافظت کرده و آن را تمیز نگه دارید .
شرکت یاتاش محصولی وارد باژار کرده است برای شستشوی خودروهایی که سرامیک شده اند .این محصول آسیبی به سرامیک بدنه خودرو وارد نمیکند وعمر ان را افزایش نیز میدهد . یاتاش پلاس محصول پرطرفدار خودروهای سرامیک شده می یاشد.

شستشوی خودروهایی بابدنه سرامیکی ازفیلتر شست وشو و دوسطل استفاده نمایید. دو سطل را پر نمایید. یکی برای شست و شو و دیگری برای آبکشی. سپس فیلتر شست و شو را وارد سطل کرده و تا انتهای سطل به آرامی فشار دهید. فیلتر شست و شو وسیله ای ضروری است که موجب می شود به طور تصادفی مواد زبر موجب سایش روی پوشش رنگ نگردد .

۲ -شامپوی مخصوص شست وشو را به سطل شست و شو اضافه کنید.

سعی شود از شامپوی دارای PH خنثی استفاده شو د. ۱۵۰ میلی لیتر از مایع را داخل آب ریخته و خوب بچرخانید تا روی سطح آب حباب ایجاد شود. اطمینان حاصل کنید که شامپویی که جهت تمیز کردن و شست و شو استفاده می کنید فاقد واکس و موم باشد. موم هیچ کاری برای ماشین با پوشش نانو سرامیکی خودرو انجام نخواهد داد و ممکن است برای فرایند تمیز کردن زیان آور باشد.

۳ -کل ماشین را با شیر آب مرطوب کنید.

با استفاده از یک لوله شلنگ، کل ماشین را با آب بشویید تا سطح دارای رطوبت شود. اطمینان حاصل کنید که تمام سطح ماشین خیس شده، از جمله داخل چرخ ها، سقف و گوشه ها .

۴ -ماشین را از بالا به پایین با استفاده از حرکات دایره ای تمیزکاری کنید .

از بخش های بالایی شروع کرده، دستکش یا دستمال مخصوص شست وشو را چندین بار در سطل حاوی شامپو بچرخانید و سپس ماشین را در حرکات کوچک، ثابت و متحرک مالش دهید و بسایید . در صورت خشک شدن پارچه، آن را در سطل حاوی شامپو قرار داده تا مجددا مرطوب شود. فیلتر شست و شو باید آلودگی های موجود در سطل را جدا سازد . در صورتی که دستمال بسیار کثیف شده ابتدا آن را در سطل جداگانه دیگری بشویید. پس از شستشو خودرو را خشک کنید اگر زمان کافی ندارید از محصولات تاچلس استفاده کنید .

از چه نوع محصولانی برای شستشوی بدنه استفاده کنیم؟

در حالت ایده آل بهتر است پس از شست و شو روی سطح بدنه محصولات محافظت کننده را اسپری نمایید. اگر شما تصمیم دارید از یک اسپری تمیز کننده استفاده نمایید در حالی که خودرویتان اخیرا شسته نشده، اطمینان حاصل کنید که سطح عاری از هر گونه آلودگی از جمله فضولات، چربی و … باشد . در صورت وجود چنین مواردی اثر اسپری از بین می رود .

۲ – با یک اسپری نگهداری پوشش نانو سرامیکی خودرو مخصوص سطح ماشین را اسپری کنید.

اطمینان حاصل کنید که روی همه نقاط اسپری شود و نقطه ای را فراموش نکنید .

۳ – مواد اسپری را روی سطح مالش دهید .

برای انجام این کار می توانید از یک حوله مایکروفایبر استفاده نمایید. اسپری، لایه محافظ دیگری روی پوشش نانو سرامیکی خودرو شما ایجاد می کند، پس اطمینان حاصل کنید که نقطه ای را جا نگذارید .

۴ – هر دو یا سه ماه یکبار محصول نگهداری را دوباره اعمال کنید.

اسپری کردن مواد نگهداری و مراقبت از سرامیک نیاز نیست همانند شست و شو چندین بار انجام شود، اما بعد از مدت زمان طولانی در معرض عناصر به طور ناگهانی از بین می رود .

۵ -برای بررسی نگهداری و تعمیرات سرامیک خودروی خود به طور سالانه، وقت رزرو کنید .

شما می بایست ماشین خود را با فردی که به صورت سالانه برای خودرویتان پوشش سرامیکی اعمال می کند چک نمایید. یک دیتیل کار حرفه ای با استفاده از تجربیاتش می داند چه کار کند تا خودروی شما همچنان نو وجدید به نظر برسد .

چگونه ازپوشش نانو سرامیکی خودرو محتفظت کنیم؟

هر زمان که توانستید خودرو خود را در مقابل رطوبت خشک نمایید. پوشش سرامیک خودرو برای نشان دادن نقاط آب، مستعد می باشد. اگر خودرو هنگام رانندگی مرطوب و خیس شد، سعی کنید به سرعت آن را خشک نمایید. در اسرع وقت آلودگی های تصادفی ایجاد شده را برطرف سازید. آلودگی هایی مانند فضولات پرندگان، گرد و غبار یا خاک و … که در لحظه آلوده شدن پاک شوند ضرر کمتری می رسانند.
حد لامکان خودرو را در سایه پارک کنید. نور مستقیم خورشید برای مدت زمان طولانی می تواند موجب زیان در لایه بیرونی پوشش سرامیک خودرو شود. همچنین از پارک کردن خودرو در زیر سایه درختان اجتناب شود، زیرا در طول روز ممکن است بقایای فضولات پرندگان و … روی سطح بدنه ریخته شود.

ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09128048089-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش 
  • elika azadmanesh
  • ۰
  • ۰

شامپو تاچلس بدنه خودروهای تیره

شامپو تاچلس بدنه خودروهای تیره ،اگر رنگ ماشین شما مشکی است . می خواهید آن را به بهترین روش بشوییدمطالب مارادرهمین سایت دنبال کنید.

ازهرشوینده خودرویی استفاده نکنید.اسپری بلک واش یاتاش مخصوص شست و شوی بدنه ی ماشین های مشکی بوده و تاچلس میباشد.(همانند بدنه شویمعمولی) روی بدنه اسپری شده و سپس آبگیری انجام میگیرد .بلک شوی یاتاش بجز پاک کنندگی عالی در براقیت خودرو های مشکی نقش بسزایی ایفا میکنه.خودرو های تیره به مرور زمان(۳الی۴ ساله) رنگ مشکیشان دچارآفتاب زدگی و کدری رنگ می‌شود که این محصول یاتاش با ایجاد لایه ی محافظ این اتفاق را تعلیق می اندازد.به دلیل داشتن محلول براقیت نوری پس از مصرف براقیت و درخشندگی چشمگیری را روی ماشین های تیره و مشکی بجای میگذارد.بلک شوی یاتاش برپایه آب بوده و عاری از هر گونه مواد نفتی و اسیدی میباشد.به هیچ عنوان به رنگ و کیلر ماشین آسیبی نمی رساند.

شوینده های نانو پکیجی کامل از تولیدات شرکت یاتاش برای شستشوی صفرتاصد خودروی شما درسراسر ایران نمایندگان فروش دارد. تا سهولت دسترسی مشتریان عزیزفراهم آورد.

بهترین روش برای شست‌وشوی خودرو

1. همه جای بدنه اتومبیلتان  را خوب آبکشی کنید.بهتراست از موادشوینده نانو استفاده کنید.

2. هر قسمت ماشین را که شستید بلافاصله آبکشی و خشک کنید تا لکه ای باقی نماند.

3. لازم نیست اسفنج را محکم روی بدنه بکشید فقط تا حدی فشار دهید که آلودگی ها پاک شوند. محکم کشیدن باعث ساییدگی رنگ بدنه می شود.

4. هر چند وقت یکبار دستمال یا فرچه را بشویید تا هیچ گونه سنگریزه یا کثیفی داخل آن باقی نماند.

5. پس از آبکشی نهایی، بدنه را با حوله میکروفایبر نرم و تمیز یا پارچه ای چرم خشک کنید.

6. رینگ و لاستیک اتومبیل را به خوبی بشویید تا هر گونه ماسه و خاک از روی آنها برداشته شوند. زیر و روی گلگیر نیز نمک و خاک می گیرد باید آن را نیز تمیز بشویید و آبکشی کنید.

 

بلک واش چیست؟

اسپری بلک واش واش صرفا برای شستشوی ماشینهای سیاه کاربرد دارد.مهمترین مزیت این اسپری این است که ترکیبات شیمیای آن بدون اسیدو باز می باشد. یعنی PH این اسپری بلک واش خنثی و در حدود ۸ می باشد. که علاوه بر اینکه به سطوح خارجی ماشینها آسیب نمی رساند . یک محصول استاندارد بوده و براساس استانداردهای روز ایران تولید میشود و در بسته بندیهای بسیار شیک قرار گرفته است.

باتوجه به نیاز بازار به شوینده ای مختص خودروهای تیره رنگ،برنامه تولیدبلک واش دردستورکارشرکت یاتاش قرارگرفت.مشتریان این مجموعه متقاضی موادی بودند که علاوه بر اینکه ردآب روی خودرو

برجانگذارد رنگ خودرو رانیزبراق نماید.محصولی که قدرت پاک کنندگی بالا ، براق کننده نوری ،جلادهنده و جرم گیر قوی می باشد.بدون آسیب زدن به رنگ خودرو می تواند براقی و زیبایی زنگ تیره را به اتومبیل شما برگرداند.

خودروهایی که بخصوص درنیمه دوم سال سریعتر مات میشوند با این محصول یاتاش براحتی درخشندگی خودرا پیدا می کنند.به منظور شستشوی هر چه بهتر خودروهای تیره و مشکی شوینده ای طراحی و تولید شد. با استفاده از این شوینده ؛ رد آب و جرم بر روی بدنه خودرو باقی نخواهد ماند.

روش استفاده بدین صورت است که :

– سطح بدنه خودرو بایدکاملا خشک باشد.

– ابتدا محلول را از فاصله 20 سانتی متری اسپری کنید.

– بعد از حدود 3 دقیقه محلول مورد نظر را با فشار آب بشویید.

پایان کار نتیجه ای فوق العاده به شما می دهد وبرای مدتی بدنه خودرو درخشندگی خودرا حفظ خواهد کرد.مزیت استفاده از این محصول یاتاش علاوه بر کیفیت بالا و نتیجه مطلوب می تواند در وقت و هزینه شماهم صرفه جویی کند.

ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09128048089-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش 
  • elika azadmanesh
  • ۰
  • ۰

 

شامپو تاچلس کارواش

شامپوکارواش وتاچلس خودرو ،امروزه افراد بسیاری برای شستشوی خودروهای خود به کارواش‌ها مراجعه می‌کنند. و از خدمات آن‌ها برای افزایش زیبایی و پاکیزگی خودروی خود استفاده می‌کنند. شامپو تاچلس یکی از جدید‌ترین محصولاتی است که در کارواش‌ها برای شستشوی اتومبیل‌ها استفاده می‌شود. و بازده بالای آن موجب شده است تا امروزه در تمامی کارواش‌ها از این ترکیبات برای شستشو استفاده شود. استفاده از شامپو نانو مزایای بسیاری را برای صاحبان کارواش‌ها به همراه دارد .. در ادامه قصد داریم تا اطّلاعات جامعی را در رابطه با شامپو تاچلس و ویژگی‌های بارز آن به شما عزیزان ارائه دهیم و شما را با نحوه‌ی استفاده از این محصول پرکاربرد و کم نظیر آشنا سازیم.

قیمت خرید و فروش شامپوی خودرو

قیمت خریدوفروش شامپوی خودرو ،شامپو خودرو در واقع یک مایع شستشو است .که با میزان غلظت متفاوت با نسبت مشخصی از آب ترکیب می شود.شامپو یا مایع شستشوی ماشین ساده ترین و ابتدایی ترین راه برای تمیز کردن خودرو می باشد.  در دسته بندی شامپو خودرو انواع و اقسام شامپو به صورت مایع، فوم و اسپری با ویژگی های مختلفی از جمله براق کننده، مات کننده، آب گریز، چندکاره، نانو، محافظ قرار می گیرد.

شرکت های تجاری بسیاری با تولید محصولات متنوع وارد بازارشده اند. شامپوهای کارواش نانو ،از تولیدات جدید شرکت یاتاش برای انواع خودرو درجهت شستشوی تمامی قسمت های خودرو شامپوهای بدنه خودرو می باشد. که برای خودروهای تیره و خودروهایی که سرامیک بدنه شده اند مناسب می باشد.این شامپوهای بدنه خاصیت آبگریزی داشته وبعلت ماندگاری بالا خاک گریز نیز می باشد.

شرکت یاتاش محصولات بسیاری را وارد بازار کرده است که همگی بصورت تاچلس بدون دخالت دست می باشد که مزایای بسیاری برای مصرف کننده خواهد داشت.

یکی از گزینه های دیگر برای راه اندازی کارواش انتخاب یک مدل دستی است. کارواش دستی تاچلس از جمله این مراکز است که از تجهیزات مختلفی مانند فوم پاش مخزن دار بهره می برد. در این مراکز، تجهیزات فشار قوی بعنوان منبع ورودی مورد استفاده قرار می گیرند. سپس در انتهای بخش خروجی این تجهیزات، فوم پاش مخزن دار قرار داده می شود .که عملیات پاشش مواد شوینده را انجام دهد. سپس مدتی صبر کرده و با جدا کردن فوم پاش، سطح خودرو را شستشو دهید. برای سهولت کاربر و امکان استفاده ارزان تر و راحت تر  از این فوم پاش ها و شستشوی تاچلس بعضی از فوم پاش ها طراحی شده اند که با اتصال به شیر آب عملیات پاشش فوم و سپس پاشش آب را انجام می دهند.

مزایا استفاده از محصولات نانو کارواش بدون دخالت دست

بالارفتن سرعت عمل در شستشو و گرفتن نتیجه ای مناسب که ماندگاری بالایی هم دارد وبدنه اتومبیل را خاک گریز و آب گریز میکند .همین مسئله باعث می شود تا درهزینه آب ،شستشو وزمان بسیار صرفه جویی شود.

نانو خاصیت شستشوی بالاو با کیفیتی دارد و از رنگ بدنه خودرو محافظت میکند.

ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09128048089-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش 
  • elika azadmanesh